• Whatever it takes, I know I can make it through...


          ‘‘Degrassidict’’
    Someone diseased with Degrassim, the state of being obsessed with the amazing and addicting show we call Degrassi. Symptems may incluse extreme urge to watch reruns fifty times a day and talking about it constantly.
    WARNING: once you join this topic, you’ll immediately become one of them.

    Ben jij een Degrassidict? Of wil je er een worden? Of ben je juist extreem verliefd op Munro Chambers? Then you should defenitely join us. :') Als je op de lijst wil, laat dan even een reactie achter met je naam+wat je achter je naam wilt hebben en eventuele ships etc.


    RaykeDaley, beter bekend als Dylan Everett’s girlfriend.
          Eclare shipper, Camaya shipper, Ice Hounds addict & loving Dylan, Munro and many more.
    LianneHoyos, beter bekend als Munro Chambers' future wife.
          Eclare shipper, Ice Hounds addict & loving Ricardo, Munro and many more.
    SanneBarton, beter bekend als vrouw van Eli Goldsworthy.
          Eclare shipper.
    LisaiHeartSelena, beter bekend als Drew Torres' girlfriend.
          Eclare shipper, Camaya shipper & loving Jake, Clare, Holly J and Declan.
    EvaLukeBaker, beter bekend als Owen Milligan's gilfriend.
          Eclare shipper, Camaya shipper, Drianca shipper, Ice Hounds addict.
    EmmaGrimm, beter bekend als Munro Chambers' stiekeme minnaar.
          Eclare shipper all the way.
    RaniDaniiQue, beter bekend als Munro Chambers' girl.
          Eclare shipper, Ice Hounds supporter & loving Munro Chambers.

    Naamsveranderingen doorgeven!


    30 Days Degrassi Challenge
    Dag één: je favoriete cast.
    Dag twee: je favoriete vrouwelijke karakter.
    Dag drie: je favoriete mannelijke karakter.
    Dag vier: je teams (Eli, Cam, Becky etc.)
    Dag vijf: een karakter waarvan je meer wil zien.
    Dag zes: je minst favoriete vrouwelijke karakter.
    Dag zeven: je minst favoriete mannelijke karakter.
    Dag acht: een karakter waarvan je minder wil zien.
    Dag negen: het karakter met de beste stijl.
    Dag tien: je favoriete vrouwelijke best friends.
    Dag elf: je favoriete mannelijke best friends.
    Dag twaalf: je favoriete episode.
    Dag dertien: je minst favoriete episode.
    Dag veertien: de meest zielige episode.
    Dag vijftien: je favoriete koppel.
    Dag zestien: een karakter waarvan je altijd zou blijven houden.
    Dag zeventien: je minst favoriete koppel.
    Dag achttien: een karakter die je nooit leuk zou vinden.
    Dag negentien: je favoriete kus.
    Dag twintig: een karakter dat het minst op je lijkt.
    Dag eenentwintig: een karakter dat het meest op je lijkt.
    Dag tweeëntwintig: je minst favoriete seizoen.
    Dag drieëntwintig: favoriete verhaallijn van een personage.
    Dag vierentwintig: een aflevering die je liever niet zag gebeuren.
    Dag vijfentwintig: een karakter waarvan je blij bent dat die uit de show is.
    Dag zesentwintig: iets dat je zou willen laten gebeuren in de show.
    Dag zevenentwintig: iemand die je in Degrassi wil - vrouw.
    Dag achtentwintig: iemand die je in Degrassi wil - man.
    Dag negenentwintig: iets dat je leuk vindt aan Degrassi.
    Dag dertig: iets dat je niet leuk vindt aan Degrassi.


    Degrassi stories:
    -
    -

    Degrassi twitters:
    - @iDegrassi

    Degrassi tumblrs:
    - chambers-everett


    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 19:28 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hoyos schreef:
    Ik wil dat het oktober is hehe.

    Me too, ik probeer steeds iets anders te zoeken om me met bezig te houden maar het lukt niet.

    Aurelius schreef:
    Ah, Degrassi! <3

    Ik vindt Owen het leukst ^^, en moet nodig beginnen met seizoen 12.

    Yeah, nog iemand die Owen het leukst vind.*O*

    LukeBaker schreef:
    (...)
    Me too, ik probeer steeds iets anders te zoeken om me met bezig te houden maar het lukt niet.



    Same! haha ik kijk nu seizoen 11 weer opnieuw omdat ik echt niet weet wat ik moet doen haha.


    What's so bad about being different?

    Dag drie:
    Mijn favoriete mannelijke karakter is op dit moment Mike Dallas. Het zou elk seizoen wel weer kunnen veranderen, maar zonder twijfel is nu Dallas mijn favoriet. Ik ben gewoon obsessed met The Ice Hounds, Demetrius is een geweldige acteur en Dallas vind ik gewoon een vreselijk leuke rol voor Degrassi. Ook al is Dallas eigenlijk een enorme pestkop, ik vind hem echt geweldig. Ik ship hem till the end met Katie, hoe aardig hij eigenlijk tegen haar deed toen hij nog dacht kans bij haar te maken. Volgens mij is Dallas stiekem echt een schatje, maar wil het stereotype icehockey-dude uithangen. Ik denk dat we echt nog veel van Dallas te zien en te horen krijgen and I seriously can't wait!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    LukeBaker schreef:
    (...)
    Yeah, nog iemand die Owen het leukst vind.*O*



    Ja hihi, hij was zo cute met Anya toen. <3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Dag drie:
    Mijn favoriete manelijke karakter is Eli Goldsworthy en Campbell Saunders. Ik kan om eerlijk te zijn echt niet kiezen. Al sinds ze allebei in degrassi zitten vind ik ze geweldig. De eerste keer dat ze Eli lieten zien was ik al dol op hem. Ik mis aan één kant wel hoe hij in seizoen 10 was maar in seizoen 12 is hij echt zo'n schatje. Ik hou echt van Eli/Munro. Campbell is echt een cutie. De reden waarom hij één van mijn favoriete mannelijke karakters is omdat ik mij soms in hem herken. Dylan is echt een geweldige acteur en al vanaf dat ik wingin it voor het eerst zag vond ik hem al geweldig.


    What's so bad about being different?

    Hoyos schreef:
    Dag drie:
    Mijn favoriete manelijke karakter is Eli Goldsworthy en Campbell Saunders. Ik kan om eerlijk te zijn echt niet kiezen. Al sinds ze allebei in degrassi zitten vind ik ze geweldig. De eerste keer dat ze Eli lieten zien was ik al dol op hem. Ik mis aan één kant wel hoe hij in seizoen 10 was maar in seizoen 12 is hij echt zo'n schatje. Ik hou echt van Eli/Munro. Campbell is echt een cutie. De reden waarom hij één van mijn favoriete mannelijke karakters is omdat ik mij soms in hem herken. Dylan is echt een geweldige acteur en al vanaf dat ik wingin it voor het eerst zag vond ik hem al geweldig.


    Oja, fuck. Eli... Eli is ook geweldig. This is so fucking hard.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Oja, fuck. Eli... Eli is ook geweldig. This is so fucking hard.


    Eli is gewoon al sinds dat hij in morty aankwam rijden en eruit stapte mijn favoriete mannelijke karakter. En toen kwam Campbell binnen lopen en kan ik niet meer kiezen. Of Zig omg.


    What's so bad about being different?

    Oke zet mij ook maar bij de lijst ^^
    Mijn naam is Rani en ik ben een Eclare shipper, and addıcted to Munro Chambers en supporter van the ice hounds!!!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hoyos schreef:
    (...)

    Eli is gewoon al sinds dat hij in morty aankwam rijden en eruit stapte mijn favoriete mannelijke karakter. En toen kwam Campbell binnen lopen en kan ik niet meer kiezen. Of Zig omg.


    Ik vind Campbell ook echt geweldig, Eli was hiervoor totally my favorite... Ik denk dat ik gewoon nieuwsgierig ben naar wat ze nog meer hebben voor Dallas, want ik geloof echt dat hij een grote rol nog gaat spelen. En Campbell en Eli zijn gewoon zulke schatjes... dojfodsj. Ik vind het alleen een beetje jammer, dat alles met Campbell zo snel is gegaan. De relatie met Maya, zijn hele situatie, dat hij zichzelf al van dat balkon ding afgooit... Not that I mind, misschien dat er dan nog meer voor Campbell in petto is, want I seriously love him. Ik zeg: Eli, Campbell en Dallas op gedeeld eerste plek, haha. *O* Ze zijn gewoon allemaal geweldig op hun eigen manier.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    DaniiQue schreef:
    Oke zet mij ook maar bij de lijst ^^
    Mijn naam is Rani en ik ben een Eclare shipper, and addıcted to Munro Chambers en supporter van the ice hounds!!!


    Je staat erop! :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Ik vind Campbell ook echt geweldig, Eli was hiervoor totally my favorite... Ik denk dat ik gewoon nieuwsgierig ben naar wat ze nog meer hebben voor Dallas, want ik geloof echt dat hij een grote rol nog gaat spelen. En Campbell en Eli zijn gewoon zulke schatjes... dojfodsj. Ik vind het alleen een beetje jammer, dat alles met Campbell zo snel is gegaan. De relatie met Maya, zijn hele situatie, dat hij zichzelf al van dat balkon ding afgooit... Not that I mind, misschien dat er dan nog meer voor Campbell in petto is, want I seriously love him. Ik zeg: Eli, Campbell en Dallas op gedeeld eerste plek, haha. *O* Ze zijn gewoon allemaal geweldig op hun eigen manier.


    Ik vind het wel jammer dat Dallas eigenlijk bijna gelijk weer weg gaat aangezien hij een senior is en dus graduate dit jaar. Klopt met Campbell is het heel snel gegaan maar ik ben vooral benieuwd wat de reden is waarom Zig en Maya zoenen in de promo. What happened to Camaya? En Dallas, ik hoop zo erg dat hij een vriendin krijgt echt waar. En ik ben zo benieuwd om meer van hem te weten te komen.


    What's so bad about being different?

    Hoyos schreef:
    (...)

    Ik vind het wel jammer dat Dallas eigenlijk bijna gelijk weer weg gaat aangezien hij een senior is en dus graduate dit jaar. Klopt met Campbell is het heel snel gegaan maar ik ben vooral benieuwd wat de reden is waarom Zig en Maya zoenen in de promo. What happened to Camaya? En Dallas, ik hoop zo erg dat hij een vriendin krijgt echt waar. En ik ben zo benieuwd om meer van hem te weten te komen.


    Ja inderdaad, da's wel echt jammer! En inderdaad, Zaya is dus echt not done. Zori en Camaya zijn leuker. En kom, wij gaan gewoon lekker auditie doen en dan nemen wij Dallas wel, hell yeah. Nee, stiekem hoop ik dat Katie nog inziet dat Dallas eigenlijk een poepie is. (krul)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, da's wel echt jammer! En inderdaad, Zaya is dus echt not done. Zori en Camaya zijn leuker. En kom, wij gaan gewoon lekker auditie doen en dan nemen wij Dallas wel, hell yeah. Nee, stiekem hoop ik dat Katie nog inziet dat Dallas eigenlijk een poepie is. (krul)


    Haha! Toen ik die zoen zag in die promo ik zat serieus zo: O_O. Ik shipte Zaya eerst heel erg in seizoen 11 maar toen kwamen Tori en Zig weer bij elkaar. Ben ik er eindelijk overheen door Camaya, doen ze dat! Rayke wat heb je toch weer slimme ideeën. Maar ik wil Luke opzich ook wel hoor (aa) Inderdaad al vind ik Jatie ook heel erg cute c:


    What's so bad about being different?

    Hoyos schreef:
    (...)

    Haha! Toen ik die zoen zag in die promo ik zat serieus zo: O_O. Ik shipte Zaya eerst heel erg in seizoen 11 maar toen kwamen Tori en Zig weer bij elkaar. Ben ik er eindelijk overheen door Camaya, doen ze dat! Rayke wat heb je toch weer slimme ideeën. Maar ik wil Luke opzich ook wel hoor (aa) Inderdaad al vind ik Jatie ook heel erg cute c:


    Of... we doen gewoon een dikke plottwist! Ze zorgen dat Zaya realiteit wordt, gaat Tori met Tristan -hoewel dat eigenlijk niet kan-, ga ik met Cammie, is er een te erge break-up bij Eclare, Clare rent naar Dallas, gaat aan het bier, dikke hoop up session op school, Eli wordt helemaal gek en dan kom jij, zijn reddende engel om hem op te vrolijken, dan gaat hij met jou, maar dan wordt Luke jaloers, want jij hebt dan wat met Eli en dan zoen jij perongeluk met hem, maar uiteindelijk worden jij en Eli het leukste setje op Degrassi, Elianne for the win. *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.