• Hier is het!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Van het album is het niet bekend, het is in november, maar dat wisten we al zo goed als zeker..


    30 November komt 'Live While We're Young' uit, later nog komt het album uit.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    30 November komt 'Live While We're Young' uit, later nog komt het album uit.

    dat duurt nog lang--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nu zeggen ze weer op Twitter dat je op 1 september op BBC1 'Live While We're Young' kan luisteren, dus ik weet het nu ook niet meer, haha.
    Edit: Het is confirmed door Sony NL dat de single op 28 september in Nederland uitkomt, als één van de eerste landen in de wereld.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 14:29 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    zeur niet en geniet dr van:Y)


    Life is hard, just break it with your head <3

    Yeah <3

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 14:42 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik las het al op mobile internet in Mechelen stad en ik zat te freaken en al tot twee uur, en uiteindelijk is het 'maar' een single. Sorry hoor, maar zo'n ophef maken voor zoiets... en die single komt maar in november uit, dafuq.
    Oké, het is beter als niets en het is leuk een nieuwe single, maar het is slechts mijn mening :] Ik geef de hoop voor een Europe tour nog niet op, maar volgens mij zal dat niet voor dit jaar zijn!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Londinium schreef:
    Ik las het al op mobile internet in Mechelen stad en ik zat te freaken en al tot twee uur, en uiteindelijk is het 'maar' een single. Sorry hoor, maar zo'n ophef maken voor zoiets... en die single komt maar in november uit, dafuq.
    Oké, het is beter als niets en het is leuk een nieuwe single, maar het is slechts mijn mening :] Ik geef de hoop voor een Europe tour nog niet op, maar volgens mij zal dat niet voor dit jaar zijn!

    Nee ze zijn te druk met Amerika, sowieso dat ze weer naar Amerika gaan en ons laten vallen, again.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:14 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Nee ze zijn te druk met Amerika, sowieso dat ze weer naar Amerika gaan en ons laten vallen, again.

    Jup, de enigen wat ze op de wereldkaart zien zijn Amerika, Australië, Groot-Brittannië en Ierland.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Londinium schreef:
    Ik las het al op mobile internet in Mechelen stad en ik zat te freaken en al tot twee uur, en uiteindelijk is het 'maar' een single. Sorry hoor, maar zo'n ophef maken voor zoiets... en die single komt maar in november uit, dafuq.
    Oké, het is beter als niets en het is leuk een nieuwe single, maar het is slechts mijn mening :] Ik geef de hoop voor een Europe tour nog niet op, maar volgens mij zal dat niet voor dit jaar zijn!

    ze komen tog naar BE en Nl in 2013 ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    ze komen tog naar BE en Nl in 2013 ?

    Ja ja, dat weet ik, heb ik ook van gehoord. Ik bedoelde net dat One Direction zeker niet in 2012 (dit jaar) naar BE/NL zal komen.

    Nu zegt iemand weer dat Sony Music NL heeft gezegd dat One Direction niet in de lente van 2013 komt omdat ze dan een tour door Engeland hebben, maar dat is ook onzeker.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:30 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Londinium schreef:
    (...)
    Ja ja, dat weet ik, heb ik ook van gehoord. Ik bedoelde net dat One Direction zeker niet in 2012 (dit jaar) naar BE/NL zal komen.

    Nu zegt iemand weer dat Sony Music NL heeft gezegd dat One Direction niet in de lente van 2013 komt omdat ze dan een tour door Engeland hebben, maar dat is ook onzeker.

    ah dan had ik je verkeerd begrepen (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    ah dan had ik je verkeerd begrepen (:

    Is niet erg hoor :]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Daley schreef:
    (...)

    Ofcourse ben ik blij met dat er een nieuwe single komt en we de titel al hebben, maar fucking 2 dagen aftellen om geld af te troggelen van obsessed fangirls like us door mensen het te laten pre-orderen?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    En natuurlijk.. zijn de reacties van users weer om van te janken.
    Alleen de titel al is perfect!!!!! Ik kan echt niet wachten tot ik het kan horen! En Zayn is back on! Hallelujah!


    What by Zeus' beard is going on????

    Wel grappig dat sommige haters hun tijd gaan verdoen door bij zo'n beetje ieder topic iets negatiefs te zeggen.

    I'M SO EXICTED! ;D
    Ik kan ook echt niet wachten tot ik het hoor @ZeusBeard!


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.