• Hier is het!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Lol, met zo'n titel kunnen we net zo'n crappy bubblegum album als 'Up all night' verwachten. NO H8.


    Alleen maar tranen van geluk

    Heb hem daarnet al gezien. Love them! *O*


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    May I kill management. Wat is dit nu weer voor een announcement? Waarom moeten ze hier in godsnaam 2 dagen voor aftellen? Het is dan nog niet eens gereleased.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    May I kill management. Wat is dit nu weer voor een announcement? Waarom moeten ze hier in godsnaam 2 dagen voor aftellen? Het is dan nog niet eens gereleased.


    Maar ik ben er heel erg blij mee en in ben benieuwd! (;


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Daley schreef:
    May I kill management. Wat is dit nu weer voor een announcement? Waarom moeten ze hier in godsnaam 2 dagen voor aftellen? Het is dan nog niet eens gereleased.

    Ik ben blij met het nieuws maar ze overdreven wel met zo te doen, iedereen was super benieuwd en verwachtte iets enorm groot. Achja... (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik vind het best goed klinken, ook al is het pas een titel. Ik ben er wel blij mee maar een 'big announcement' is het niet. Iedereen wist al dat het de komende maand(en) zou uitkomen...

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ik ben blij met het nieuws maar ze overdreven wel met zo te doen, iedereen was super benieuwd en verwachtte iets enorm groot. Achja... (:


    Ofcourse ben ik blij met dat er een nieuwe single komt en we de titel al hebben, maar fucking 2 dagen aftellen om geld af te troggelen van obsessed fangirls like us door mensen het te laten pre-orderen?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Ofcourse ben ik blij met dat er een nieuwe single komt en we de titel al hebben, maar fucking 2 dagen aftellen om geld af te troggelen van obsessed fangirls like us door mensen het te laten pre-orderen?

    Ja inderdaad maar dat doet elke zanger/zangeres/band dus 1D is niet de enige, jammer dat ze het op deze manier ook doen..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Daley schreef:
    (...)

    Ofcourse ben ik blij met dat er een nieuwe single komt en we de titel al hebben, maar fucking 2 dagen aftellen om geld af te troggelen van obsessed fangirls like us door mensen het te laten pre-orderen?


    Exactly...

    Calderone schreef:
    Lol, met zo'n titel kunnen we net zo'n crappy bubblegum album als 'Up all night' verwachten. NO H8.


    comfort in c h a o s

    Daley schreef:
    May I kill management. Wat is dit nu weer voor een announcement? Waarom moeten ze hier in godsnaam 2 dagen voor aftellen? Het is dan nog niet eens gereleased.


    Tears are words the heart can't say.

    dus het grote nieuws was dat er een nieuwe single vanavond uitkomt en dat de officiele datum van het nieuwe album bekent is ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    dus het grote nieuws was dat er een nieuwe single vanavond uitkomt en dat de officiele datum van het nieuwe album bekent is ?

    Van het album is het niet bekend, het is in november, maar dat wisten we al zo goed als zeker..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Memoria schreef:
    dus het grote nieuws was dat er een nieuwe single vanavond uitkomt en dat de officiele datum van het nieuwe album bekent is ?


    Je kunt de single voorbestellen zeg maar. We kunnen het nummer niet eens horen.

    Calderone schreef:
    Lol, met zo'n titel kunnen we net zo'n crappy bubblegum album als 'Up all night' verwachten. NO H8.


    Ex astris, sciencia