• Ik heb een spinnenfobie (vraag me niet waarom, ik ben altijd al bang geweest voor spinnen) en ik vond al dat er heel veel spinnen in huis zaten. Echt elke hoek die je bekijkt! IN de badkamer al 4/5 en op de overloop ook en in mijn kamer, beneden in de gang. O-ver-al!

    Gisteren zat ik rustig op de bank, hangt er ineens een spin voor me, zo dichtbij! Ik zag elk pootje en kon zelfs zien dat ie gestreept was! Ik kreeg haast een hartaanval.

    Enfin, nu kwam mijn vader dus vertellen dat er mensen al zo'n ploeg hadden moeten huren omdat er een spinnen plaag is, baaaah.

    Wie heeft er nog meer zo last van die spinnen en zijn er nog meer mensen bang? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ben ik dan de enige die er geen last van heeft? Bij mij is er geen enkele spin :'D


    26 - 02 - '16

    Bertie schreef:
    (...)
    En het is ook zo. Ze zijn klein en doen bijna niks. In ieder geval niks tegen mij. En ze zitten altijd bij mij ook in de badkamer, slaapkamer, wc en de woonkamer. Je kan ze gewoon doodslaan dusjaa


    Eh getsie, ik mep nog geen mug dood, vind het smerig :p
    En hé, ik vind het prima als ze stilzitten hoor, maar als ze gaan lopen... Ze lopen zo vreemd met die vieze pootjes en dan vallen ze soms ineens een stukje en dan bungelen ze daar maar wat en het idee dat ze overal, maar dan ook écht overal kunnen komen bevalt me niet.

    Weet je, wij hebben twee keer een grondspin in huis gehad, dat zijn van die huuuuge spinnen!



    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Eh getsie, ik mep nog geen mug dood, vind het smerig :p
    En hé, ik vind het prima als ze stilzitten hoor, maar als ze gaan lopen... Ze lopen zo vreemd met die vieze pootjes en dan vallen ze soms ineens een stukje en dan bungelen ze daar maar wat en het idee dat ze overal, maar dan ook écht overal kunnen komen bevalt me niet.

    Weet je, wij hebben twee keer een grondspin in huis gehad, dat zijn van die huuuuge spinnen!




    Die zijn indd groot. Je kan ze vangen en buiten loslaten


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Beetje mijn ergste nachtmerrie. Een tijdje geleden hadden wij een lieveheersbeestjesplaag, daar ging ik al bijna aan ten onder, joh.. Kutinsecten ook.


    ars moriendi

    Endure schreef:
    (...)

    Eh getsie, ik mep nog geen mug dood, vind het smerig :p
    En hé, ik vind het prima als ze stilzitten hoor, maar als ze gaan lopen... Ze lopen zo vreemd met die vieze pootjes en dan vallen ze soms ineens een stukje en dan bungelen ze daar maar wat en het idee dat ze overal, maar dan ook écht overal kunnen komen bevalt me niet.

    Weet je, wij hebben twee keer een grondspin in huis gehad, dat zijn van die huuuuge spinnen!



    KOMEN DIE VOOR IN NEDERLAND DAN?


    ars moriendi

    Endure schreef:
    (...)

    Eh getsie, ik mep nog geen mug dood, vind het smerig :p
    En hé, ik vind het prima als ze stilzitten hoor, maar als ze gaan lopen... Ze lopen zo vreemd met die vieze pootjes en dan vallen ze soms ineens een stukje en dan bungelen ze daar maar wat en het idee dat ze overal, maar dan ook écht overal kunnen komen bevalt me niet.

    Weet je, wij hebben twee keer een grondspin in huis gehad, dat zijn van die huuuuge spinnen!



    o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, ja die komen voor in Nederland :P Zijn niet giftig ofzo, maar gewoon heel, erg groot! Zelfs mijn vader die elke spin klein noemt vond hem huge en wist niet goed hoe hij hem buiten moest krijgen :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Feline schreef:
    Ben ik dan de enige die er geen last van heeft? Bij mij is er geen enkele spin :'D


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Endure schreef:
    (...)
    \
    Haha, hoe kleiner hoe enger :p Dan zie ik niet meer waar ze zijn.
    Ik heb nu ook al twee keer gehad dat er in de auto een spin aan mijn kant zat, prima als ze stilzitten hoor, maar als ze gaan lopen flip ik D:



    #latereactie

    bij mij maakt het niet uit hoe groot ze zijn, maar ik ben dooooooodsbang voor spinnen.. gelukkig heb ik een lief broertje en lieve ouders die ze vaak voor me weg willen halen <3

    al heb ik laatst zelf een langpoot spin doodgeslagen met mijn oude Duits boek.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ikkuh niet. Die lieve schattige spinnetjes van me vangen de muggen. Ik moedig ze maar al te graag aan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja en ze zitten verdomme altijd alleen in mijn fucking kutkamer. Ik slaap niet in mijn kamer zolang ik er één weet zitten!


    O, look at all the fucks I give:

    Liever 10 spinnen in mijn kamer dan 1 mug.

    Meanwhile in Australia...

    Ik vind ze zo eng. *Shaking*


    Firm believer of all that is magic

    Jahoor, ik zat toen straks lekker op de stoel klimt er zo'n hooiwagen, maar dan één met een groter lijf, lichter van kleur en langere poten. Bah, precies mijn stoel weer hè! IK trek zowel muggen als spinnen aan ;l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alleen een paar muggen nu en dan ,maar geen spinnen :3. Ik heb ook een hekel aan die spinnen.


    Shoganai i ne~