• Ik heb een spinnenfobie (vraag me niet waarom, ik ben altijd al bang geweest voor spinnen) en ik vond al dat er heel veel spinnen in huis zaten. Echt elke hoek die je bekijkt! IN de badkamer al 4/5 en op de overloop ook en in mijn kamer, beneden in de gang. O-ver-al!

    Gisteren zat ik rustig op de bank, hangt er ineens een spin voor me, zo dichtbij! Ik zag elk pootje en kon zelfs zien dat ie gestreept was! Ik kreeg haast een hartaanval.

    Enfin, nu kwam mijn vader dus vertellen dat er mensen al zo'n ploeg hadden moeten huren omdat er een spinnen plaag is, baaaah.

    Wie heeft er nog meer zo last van die spinnen en zijn er nog meer mensen bang? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik had een tijdje geleden een spinnenplaag op mijn kamer.. het waren hele kleine, maar ik was er doodsbang voor...
    ik ben er dus ook bang voor >.<


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ik heb gister mijn eerste spin doodgeslagen met een vliegenmepper :Y)
    maar ik ben ook als de dood voor spinnen, maar deze viel me aan :| hij liep naar me toe en hij was eng en groot


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hier! Alleen ben ik er niet bang voor. Ik laat de spinnen leven. Enkele dagen geleden kwam er 's avonds, toen ik in bed aan het lezen was nog een spin naar beneden bungelen, enkele centimeters voor mijn boek. Die spin heb ik gewoon veilig naar de grond getransporteerd.


    Ex astris, sciencia

    Fullbuster schreef:
    ik had een tijdje geleden een spinnenplaag op mijn kamer.. het waren hele kleine, maar ik was er doodsbang voor...
    ik ben er dus ook bang voor >.<

    \
    Haha, hoe kleiner hoe enger :p Dan zie ik niet meer waar ze zijn.
    Ik heb nu ook al twee keer gehad dat er in de auto een spin aan mijn kant zat, prima als ze stilzitten hoor, maar als ze gaan lopen flip ik D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik haat die beesten. En ja, wij hebben ook gigantisch veel spinnen in huis. :c

    Strider schreef:
    Ik haat die beesten. En ja, wij hebben ook gigantisch veel spinnen in huis. :c


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Eerlijk gezegd ben ik echt niet eens een klein beetje bang voor spinnen. Ze zijn klein en banger voor ons dan wij voor hun.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Bertie schreef:
    Eerlijk gezegd ben ik echt niet eens een klein beetje bang voor spinnen. Ze zijn klein en banger voor ons dan wij voor hun.


    Urgh, dat zeggen mensen altijd.
    Waarom kwam die spin dan juist naar me toegelopen elke keer als ik in de douche stapte? :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hier zijn ook mega veel spinnen x]. Gelukkig ben ik er niet bang voor, tenzij ze opeens op m'n schouder zitten of iets.


    i put the fun in funeral

    Endure schreef:
    (...)

    Urgh, dat zeggen mensen altijd.
    Waarom kwam die spin dan juist naar me toegelopen elke keer als ik in de douche stapte? :']

    En het is ook zo. Ze zijn klein en doen bijna niks. In ieder geval niks tegen mij. En ze zitten altijd bij mij ook in de badkamer, slaapkamer, wc en de woonkamer. Je kan ze gewoon doodslaan dusjaa


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Hm ik ben niet bang voor spinnen, ik ben altijd degene die alle 'enge' beesten moet weghalen bij ons thuis. Ik zet ze dan gewoon buiten neer voordat ze doodworden gemept^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Hm ik ben niet bang voor spinnen, ik ben altijd degene die alle 'enge' beesten moet weghalen bij ons thuis. Ik zet ze dan gewoon buiten neer voordat ze doodworden gemept^^


    ahahah net als ik maaar soms sla ik ze dood xd


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    same here, komt door t weer. De luchtvochtigheid is hoog en blijkbaar vinden ze dat leuk -_-


    Life is hard, just break it with your head <3

    Hier zitten er ook veel :l


    Caution first, always.

    Ew, ik haat spinnen.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.