• Haay,
    Ik was Courteous
    wat hoflijk in het engels is.

    en nu heet ik Fidelius, een spreuk uit harry potter. De Fideliusbezwering zorgt ervoor dat geheimen bewaard worden door een geheimhouder. In de boeken gaat het altijd om een plaats, die iemand nog niet eens zou kunnen vinden als hij of zij met zijn neus tegen de deur zou staan.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 18:12 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik vind 't wel leuk klinken :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    leuk (:


    effort never betrays you

    I like it! (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    I like it! (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    leuk!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De Fideliusbezwering zorgt er juist voor dat geheimen bewaard worden door een geheimhouder. In de boeken gaat het altijd om een plaats, die iemand nog niet eens zou kunnen vinden als hij of zij met zijn neus tegen de deur zou staan.

    Maar ik vind hem vet leuk (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    De Fideliusbezwering zorgt er juist voor dat geheimen bewaard worden door een geheimhouder. In de boeken gaat het altijd om een plaats, die iemand nog niet eens zou kunnen vinden als hij of zij met zijn neus tegen de deur zou staan.

    Maar ik vind hem vet leuk (:


    Haha, dan had ik het fout gelezen met vertalen!
    dankjee!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Memoria schreef:
    leuk!!!


    26 - 02 - '16

    Hell yeah!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Klinkt leuk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die vind ik dus echt leuk :'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."