Klas: GV2D [Grafisch vormgeving, 2e jaar, klas D] Wat vind je ervan: Gezellige sfeer, hele leuke klas. Met wie zit je in de klas: Dezelfde klas als vorig jaar, er zijn een aantal mensen afgevallen en er komen er vast wel weer een paar bij. Extra: Heerlijk vakantie tot 3 september.
Klas:BE1 Wat vind je ervan: Wel leuk (: Met wie zit je in de klas: Ik ben een loner , ik ga als enigste hierheen.. Extra: TTO - TweeTalig Onderwijs ga ik doen (: Alle lessen in het Engels. Eerste jaar brugklas (:
Klas: 3A
Wat vind je ervan: Leuk
Met wie zit je in de klas: Allemaal mensen die ik twee weken geleden voor het eerst ontmoette, maar ze zijn wel aardig
Extra: We zijn met 16, maar we kunnen echt een ontzettend kabaal produceren
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
Klas: 4GL-a
Wat vind je ervan: Geen idee, school is nog niet begonnen voor mij. Maar afgaande op vorige jaren, wordt het fantastisch. :'D
Met wie zit je in de klas: Alle mensen van vorig jaar, zonder Annelies, Evelien en Ymke. ^^
Extra: We zijn met z'n twaalven. Iig 11, want er is iemand die in z'n eentje de b-klas vormt.
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Klas: 6VBK (6de middelbaar Vrij Beeldende Kunsten) Wat vind je ervan: Super richting. Met wie zit je in de klas: Waarschijnlijk bijna allemaal dezelfde als vorig jaar, maar blijkbaar komt er een sexy nieuwe jongen in m'n klas Extra: 3 september begin ik
So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.
Klas: 4v1
Wat vind je ervan: de klas zit er eigenlijk wel gezellig uit ^^
Met wie zit je in de klas: Moringa, Anne (:
Extra: we hebben een viervoudig + 1 aantal jongens in de klas ten opzichte van mijn klas vorig jaar :') ik heb nu maar liefst 9 jongens in de klas!
Klas: H5b, dacht ik.
Wat vind je ervan: Wel oké.
Met wie zit je in de klas: Ik heb mn klas nog niet gezien, maar ik weet dat een van mijn betere vriendinnen in die klas zit.
Extra: Ik ga er gewoon voor! (:
Klas: 4 HAVO
Wat vind je ervan: 'T gaat wel, er zitten leuke mensen bij.
Met wie zit je in de klas: Een heleboel nieuwe mensen, ik ken de helft niet.
Extra: uhm...
A person who never made a mistake never tried anything new
klas:H4E
wat vind je ervan: heeeeeeel kut
met wie zit je in de klas: geen idee, vast mensen die mij haten
extra: ze hadden me beloofd dat ik met me 2vriendinnen in de klas zou komen want ik heb 2flutjaren gehad en nu hebben ze hen bij elkaar geplaatst zonder mij
Klas: vmbo kb 4, Vakcollge, zorg en welzijn.
Wat vind je ervan: Wel best. (:
Met wie zit je in de klas: Gewoon nog mn vorige klas.
Extra: Ik heb nog een paar dagen vakantie. (:
Klas: Ik zit zomaar weer in een eerste jaar! (van mn opleiding) 1T Wat vind je ervan: Ik vond het best leuk! Met wie zit je in de klas: Allemaal meisjes, tussen de 17 en 20. Extra: We gaan naar Ameland over twee weken, ben benieuwd!