• In familie lid van mij heeft 2 kinderen, 1 16 en de ander ik denk jonger
    Ze waren alleen thuis en er werd gebeld, ze deden de deur open zonder eerst te kijken wie het waren, het bleek dus dat het inbrekers waren. Uiteindelijk werden ze op stoelen vastgebonden. Terwijl de dieven sieraden enz gingen zoeken, schoof de 16 jarige met stoel naar voren bij een pen en pakte die ik bedoelde dat de telefoon daarbij was hahaa, zodat hij het kon gebruiken om te bellen naar de politie.
    Gelukkig zijn ze opgepakt
    Trouwens het waren familie leden van mij niet de dieven
    Van die mc weet ik ook niet of het waar is

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 23:33 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ziegesar schreef:
    Sorry dat ik dit zeg, maar het klinkt allemaal nogal ongeloofwaardig. Volgend mij bellen dieven ten eerste niet aan en als ze dat al doen om te checken of er mensen thuis zijn, denk ik dat ze weg zijn zodra er iemand over doet. In elk geval, als het wel waar is: sterkte aan je familieleden, zoiets moet vast een traumatische ervaring zijn.


    comfort in c h a o s

    Misschien is het heel misschien handig om je tekst een beetje leesbaar voor anderen te maken? Je gebruikt amper leestekens en dat leest voor mij niet echt prettig. En ik snap nog steeds niet wat er nou bedoelt wordt met die pen?:$


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Waarom geloof ik ook dit verhaal niet?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik snap je niet--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lancelot schreef:
    What. the. fuck.

    Hypersonische pen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Amused schreef:
    Waarom geloof ik ook dit verhaal niet?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Hale no. 2 :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Hale no. 2 :')

    Lololol.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lancelot schreef:
    What. the. fuck.

    Hypersonische pen.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het een beetje apart klinken, de dieven van tegenwoordig doen dat niet meer zo. Zeker niet in de zomertijd, dan wachten ze gewoon tot de mensen op vakantie zijn en gaan ze zeker niet aanbellen..


    Life is hard and then we die

    Oké, eigenlijk stel ik het me zo voor..
    * ding dong * "Hallo, heeft u even tijd? Dan kunnen we u even inbreken."

    Amused schreef:
    Waarom geloof ik ook dit verhaal niet?


    Ex astris, sciencia

    Aragog schreef:
    ..Oké. Eerst maakte je een topic aan over iets ongeloofwaardigs in de MacDonalds, en nu dit.
    Het wordt steeds raarder met jou.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Demustachana schreef:
    ..Oké. Eerst maakte je een topic aan over iets ongeloofwaardigs in de MacDonalds, en nu dit.
    Het wordt steeds raarder met jou.


    Tijd voor koffie.