• Hii,
    een kennis van mij kent iemand die op een of andere site geld verdient aan schrijven van verhalen.. net zoiets als dit maar dan betaald. Ligt er denk ik aan hoeveel lezers je hebt en hoe goed je schrijft, maar weet iemand welke site dit is?
    XO


    What by Zeus' beard is going on????

    Geen idee, maar wat een onzin. Je schrijft toch voor je plezier, niet voor geld?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lancaster schreef:
    Geen idee, maar wat een onzin. Je schrijft toch voor je plezier, niet voor geld?

    Geen idee.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Geld is wel een plezierige bijkomstigheud xd


    What by Zeus' beard is going on????

    Er zijn genoeg fantastische schrijvers op deze wereld die geen cent verdienen. Ik kan me slecht voorstellen dat je zomaar geld krijgt voor een verhaaltje dat je op 't internet post :/.


    i put the fun in funeral

    Lancaster schreef:
    Geen idee, maar wat een onzin. Je schrijft toch voor je plezier, niet voor geld?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lancaster schreef:
    Geen idee, maar wat een onzin. Je schrijft toch voor je plezier, niet voor geld?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het maakt niet uit of je het je voor kan stellen of niet, maar ik zou het graag proberen..


    What by Zeus' beard is going on????

    Waarom vraag je het dan niet aan die kennis als het je toch niet uit maakt waarvoor en voor wie je schrijft?

    Ik ken ook iemand die dat krijgt. Maar ze heeft een mode blog. Waarop ze haar outfit post. omdat ze styliste is. Maar dan gaan mensen je zelf vragen...


    even a white rose has a black shadowx