Kennen jullie dat verhaal niet? Dat verbaast me :')
Nou, ooit op een warme avond 2 maart 2011 - het kan ook 3 maar zijn want het was rond middenacht - vierde ik mijn verjaardag met kampvuur. Een vriend van mij had zijn Axe deo erop leeg gespoten dus er waren steekvlammen en al. We waren allemaal zo ontzettend van de wereld. Echt geweldig en toen besloten we aankomende zomer met zijn vijven naar België te gaan maar mijn vrienden zijn nou niet echt de meest verstandige mensen. Het plan hebben we eigen best ver doorgezet tot mijn moeder - en die van Lies- het niet meer leuk vonden. Toen zei mijn moeder dat ik alleen naar Rusland mocht en daar was operatie Rusland. Na Uganda zal ik - samen met Lies- Rusland onveilig maken
OMG ik wil ook naar Rusland
Mag ik mee in je koffer ??
VanDerVaart schreef:
(...)
OMG ik wil ook naar Rusland
Mag ik mee in je koffer ??
Nou, als we gaan - Lies haat Rusland maar houdt van het idee - dan gaan we alleen met een rugzak en de trein. Gebroken nachten en ruggen. De Siberische kou of warmte in
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Maar Kim, nou ben ik wel benieuwd. Als we allemaal zo anders zijn; hoe ben ik dan? Naast de standaard dingen die ik hoor: arrogant, een te groot ego etc.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."