• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:56 ]

    vreemd verhaal O.o erg onvolwassen van die moeder en broer trouwens... kan ze hun telefoonnummers niet blokkeren? en anders even haar telefoon een aantal dagen uit laten. Houden ze vanzelf wel op toch? Waarschijnlijk niet, als ik het zo lees... Bagger situatie.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Sandrapoep schreef:
    (...)

    Hm,- het was wel maar één keer. Het is wel meteen een telefoon.. Maar als je al een jaar vriendinnen bent.. Een vriendin stal ook ooit iets van mij. Toen stalk ik het terug en leefde ik met haar verder (bloos)

    Ik had het niet gepikt. Stelen is stelen. Dat jij daarmee om kan gaan, oké.
    Je bent niet vriendinnen als je elkaar niet kan vertrouwen.

    Strider schreef:
    (...)
    Ik had het niet gepikt. Stelen is stelen. Dat jij daarmee om kan gaan, oké.
    Je bent niet vriendinnen als je elkaar niet kan vertrouwen.


    Nu haat ik dat kind en ik lach om haar pijn en ik mag haar niet en het is echt een hoer *O*

    Sandrapoep schreef:
    (...)

    Nu haat ik dat kind en ik lach om haar pijn en ik mag haar niet en het is echt een hoer *O*


    Gosh. Waarom gebruiken mensen toch scheldwoorden die helemaal nergens van toepassing zijn. :') Dat je d'r niet mag is logisch. Maar om d'r een hoer te noemen gaat dan weer te ver.


    To infinity and beyond •

    Disick schreef:
    (...)

    Gosh. Waarom gebruiken mensen toch scheldwoorden die helemaal nergens van toepassing zijn. :') Dat je d'r niet mag is logisch. Maar om d'r een hoer te noemen gaat dan weer te ver.


    Als je haar ziet, en haar ként.. Dan zou je me begrijpen. Ze is 14, gebruikt drugs, rookt, en het zou me allang niet meer verbazen als ze geen maagd meer is. En ze kleed zich altijd halfnaakt (cat)

    Sandrapoep schreef:
    (...)

    Als je haar ziet, en haar ként.. Dan zou je me begrijpen. Ze is 14, gebruikt drugs, rookt, en het zou me allang niet meer verbazen als ze geen maagd meer is. En ze kleed zich altijd halfnaakt (cat)


    Dan maakt het je nog geen hoer. Hooguit een dom persoon :') Al zou ik zo'n iemand gewoon een snol noemen.


    To infinity and beyond •

    Disick schreef:
    (...)

    Dan maakt het je nog geen hoer. Hooguit een dom persoon :') Al zou ik zo'n iemand gewoon een snol noemen.


    Eigenlijk.. Wel (bloos)

    Ik zou gewoon de politie bellen als ik jullie was. Die K is echt geen aanwinst als vriendin voor je zusje. Sowieso steelt ze en als haar familie nog niet gelooft dat het de mobiel van die vriendin was, dan is die K ook niet eerlijk geweest tegen haar familie en blijft ze jullie dus naaien. Zo zal die familie nooit ophouden.. Dit soort mensen verdienen gewoon een straf. Ik heb er zo'n hekel aan dat zulke mensen altijd overal mee wegkomen. Gewoon naar de politie stappen en dat kind aangeven.

    Bingley schreef:
    Ik zou gewoon de politie bellen als ik jullie was. Die K is echt geen aanwinst als vriendin voor je zusje. Sowieso steelt ze en als haar familie nog niet gelooft dat het de mobiel van die vriendin was, dan is die K ook niet eerlijk geweest tegen haar familie en blijft ze jullie dus naaien. Zo zal die familie nooit ophouden.. Dit soort mensen verdienen gewoon een straf. Ik heb er zo'n hekel aan dat zulke mensen altijd overal mee wegkomen. Gewoon naar de politie stappen en dat kind aangeven.

    This

    Bingley schreef:
    Ik zou gewoon de politie bellen als ik jullie was. Die K is echt geen aanwinst als vriendin voor je zusje. Sowieso steelt ze en als haar familie nog niet gelooft dat het de mobiel van die vriendin was, dan is die K ook niet eerlijk geweest tegen haar familie en blijft ze jullie dus naaien. Zo zal die familie nooit ophouden.. Dit soort mensen verdienen gewoon een straf. Ik heb er zo'n hekel aan dat zulke mensen altijd overal mee wegkomen. Gewoon naar de politie stappen en dat kind aangeven.


    Pretty is just a pretty word.

    Bitchslap that bitch.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sla(cat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Audacity schreef:
    Ik zeg slaan.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Strider schreef:
    Als ze je zusje de hele tijd opbellen en uitschelden zou ik een ander nummer nemen of zo.
    Of ga ze naaien door de politie te bellen. Het is en blijft diefstal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik begrijp er de helft alleen vanXD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.