• hellooo! Ik heb blond haar en donkerblauwe ogen. Weten jullie welke kleuren oogschaduw hier goed bij passen?

    Xx Lot


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    Ikzelf heb lichtblauwe ogen, wacht ik heb ergens een foto van mijn make-up, zo doe ik hem als ik uitga of zo. Even zoeken!

    Edit:

    Dit, best easy om te doen. Heb ik gedaan met de Naked2 palette van Urban Decay. Dit is ongeveer hetzelfde alleen dan met hema makeup haha!

    En dit heb ik bij een vriendin gedaan, ook met dat palette, zij heeft dan wel bruine ogen en bruin haar, maar 't verschilt niet veel van wat ik bij mezelf doe, het is alleen donkerder.



    Daarbij vind je op YouTube heel veel tutorials voor mensen met blauwe ogen!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:49 ]


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Een beetje de zachte kleuren. Bruin, brons, blauw, lila, turquoise, ect.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:53 ]


    Life is full of fake people

    Dankje!


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    Graag gedaan! Het is ook leuk om er gewoon op een slechte regenachtige dag wat uit te gaan proberen. Alle make-up die je in huis hebt verzamelen en proberen maar!


    Life is full of fake people

    Ik draag altijd brons
    Ook toen ik nog blond was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Inifinity schreef:
    Graag gedaan! Het is ook leuk om er gewoon op een slechte regenachtige dag wat uit te gaan proberen. Alle make-up die je in huis hebt verzamelen en proberen maar!
    Ja doe ik ook altijd haha. I luv mah make-up :3


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Ik ken weinig van make-up. Maar is het niet het beste - of speel je zo op zeker? - dat je oogschaduw pakt in de kleur van je oog?
    En anders zwart, dat past bij iedereen.


    O, look at all the fucks I give:

    Guitarstring schreef:
    Ik ken weinig van make-up. Maar is het niet het beste - of speel je zo op zeker? - dat je oogschaduw pakt in de kleur van je oog?
    En anders zwart, dat past bij iedereen.


    Zwart pas helemaal niet bij iedereen. Ik vind het zelfs bij heel veel mensen lelijk omdat het zo 'hard' is.
    Ik gebruik altijd iets bronsachtig voor op mijn ooglid en met een dun penseeltje trek ik met bruin een lijntje op mijn wimpers. Zo heb ik het eyeliner effect zonder te moeten knoeien met al die producten die uitlopen bij mij.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dat ligt niet perse aan je kleur ogen en haar, maar ook je kleur huid, de vorm van je ogen en de grootte ervan, enz. Gewoon wat expirimenteren, werkt altijd (;


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Amused schreef:
    (...)

    Zwart pas helemaal niet bij iedereen. Ik vind het zelfs bij heel veel mensen lelijk omdat het zo 'hard' is.
    Ik gebruik altijd iets bronsachtig voor op mijn ooglid en met een dun penseeltje trek ik met bruin een lijntje op mijn wimpers. Zo heb ik het eyeliner effect zonder te moeten knoeien met al die producten die uitlopen bij mij.

    Ik bedoel dan ook niet dat je met zwart moet overdrijven. :')
    Sommige hebben inderdaad echt panda ogen dat ik denk: 'En jij durft zo over straat?'


    O, look at all the fucks I give:

    je zou in de kleurencirkel naar de tegenovergestelde kleur moeten kijken van je ogen en daarmee zouden ze het mooist moeten uitkomen ! zo heb ik het toch geleerd op school ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik ga voor zwart, maar dan breng ik het niet aan rondom m'n hele oog, maar zodanig dat ze juist groter en een beetje sensueel uitkomen. (:


    Til hug og blod.