• Ik heb altijd een beetje het idee dat als ik mensen met 1D of Bieber gerelateerde namen zie, dat ik ze niet serieus moet nemen. (cat)
    Ze komen in mijn ogen vaak minder intelligent over (daarmee bedoel ik dus niet dat ze dat zijn maar dat ze zich zo voordoen) en elke keer bevestigen ze mijn vermoedens. Alleen een enkeling zorgt ervoor dat ik fout heb gedacht als ik daar een topic van zie en erop klik.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:50 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vraag me af waarom geen enkele Directioner of Belieber hierop reageerde (nu pas zie ik deze topic).
    Als ze zich aangesproken voelen zal ik het wel heel erg dom vinden.
    Maar OT: het is gewoon een kwestie van uitgroeien uit de onze fase dat we soms zo reageren. Maar dom? nee hoor, dat zijn we niet.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:21 ]


    -

    Njah, heb ik een beetje last van, maar vooral met 1D en Belieber etc, maar bijna nooit :3


    Tijd voor koffie.

    FabiLouis schreef:
    Ik vraag me af waarom geen enkele Directioner of Belieber hierop reageerde (nu pas zie ik deze topic).
    Als ze zich aangesproken voelen zal ik het wel heel erg dom vinden.
    Maar OT: het is gewoon een kwestie van uitgroeien uit de onze fase dat we soms zo reageren. Maar dom? nee hoor, dat zijn we niet.

    Nee, daarom heb ik ook uitdrukkelijk gezegd in mijn begin post dat het alleen zo overkomt, niet dat het zo is. Want dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn.


    Your make-up is terrible

    Ach, als we het dan over fandoms gaan hebben. De helft van mijn usernames zijn van The Hunger Games, o.a Everdeen en Cinna, dus ja. Wel kan ik niet tegen die usernames als - tja, kan er even niet op komen. ZaynxMalik of JBLoverrr, weet ik veel, maar aan namen zoals Niallvember of Zaynuary stoor ik me dan net iets minder - gewoon omdat ik die meestal wel leuk gevonden vind.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Ach, als we het dan over fandoms gaan hebben. De helft van mijn usernames zijn van The Hunger Games, o.a Everdeen en Cinna, dus ja. Wel kan ik niet tegen die usernames als - tja, kan er even niet op komen. ZaynxMalik of JBLoverrr, weet ik veel, maar aan namen zoals Niallvember of Zaynuary stoor ik me dan net iets minder - gewoon omdat ik die meestal wel leuk gevonden vind.

    Daar ben ik het mee eens


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Insurgent schreef:
    Dat heb ik ook.


    26 - 02 - '16

    FabiLouis schreef:
    Ik vraag me af waarom geen enkele Directioner of Belieber hierop reageerde (nu pas zie ik deze topic).
    Als ze zich aangesproken voelen zal ik het wel heel erg dom vinden.
    Maar OT: het is gewoon een kwestie van uitgroeien uit de onze fase dat we soms zo reageren. Maar dom? nee hoor, dat zijn we niet.

    Die reageren er wel op (A)


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Nieve schreef:
    Ach, als we het dan over fandoms gaan hebben. De helft van mijn usernames zijn van The Hunger Games, o.a Everdeen en Cinna, dus ja. Wel kan ik niet tegen die usernames als - tja, kan er even niet op komen. ZaynxMalik of JBLoverrr, weet ik veel, maar aan namen zoals Niallvember of Zaynuary stoor ik me dan net iets minder - gewoon omdat ik die meestal wel leuk gevonden vind.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dat idee heb ik ook wel eens, ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als ze ook nog eens lelijk in elkaar gezet zijn, ja dan vind ik ze ook minder slim overkomen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eurydice schreef:
    Ik heb het bij bepaalde fandoms (boybands, Justin Bieber) en bij usernames met veel x'en en spelfouten. Oh, en bij usernames met verlengde klanken (bijvoorbeeld missssssssnogwat). Ik vind dat soort namen er niet 'netjes' uit zien en heb de neiging meteen te denken dat het een jongere user is.
    Aan de andere kant word ik wel vrolijk als ik andere users zie met namen uit de Griekse mythologie, zeker als het de naam is van een niet al te bekend persoon, of bepaalde fandoms (Criminal Minds, bijvoorbeeld).

    Dat heb ik dus ook. Ik denk dan "Oh, die zal wel iets van 12 zijn". Ik ben zelf 11, dus dat zegt denk ik wel wat. :"D
    Heel veel mensen op internet zitten gelijk "Jah, dat is weer zo'n kleuter van 12" of zo iets. Terwijl ze me op internet gewoon 16 schatten, voel ik me toch aangesproken. :"D Maargoed, we gaan offtopic.

    Vooral de xx'jes en de (idd) verlengde klanken vind ik zo erg.

    Ik wacht met oordelen tot ik zelf met die personen gesproken heb. Als users een heel mooi Engels woord als naam hebben, hoeft dat niet te betekenen dat zij wél intelligent zijn.


    Caution first, always.

    Ik heb nooit zin om mijn naam in een naam te veranderen wat te maken heeft met een ster.
    Dat staat gewoon weet niet hoe je het zegt.

    dragonslayer schreef:
    Ik heb daar totaal geen problemen mee, eigenlijk.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    That's pretty stereotype.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.