• Ik heb altijd een beetje het idee dat als ik mensen met 1D of Bieber gerelateerde namen zie, dat ik ze niet serieus moet nemen. (cat)
    Ze komen in mijn ogen vaak minder intelligent over (daarmee bedoel ik dus niet dat ze dat zijn maar dat ze zich zo voordoen) en elke keer bevestigen ze mijn vermoedens. Alleen een enkeling zorgt ervoor dat ik fout heb gedacht als ik daar een topic van zie en erop klik.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:50 ]


    Your make-up is terrible

    Dragneel schreef:
    Ik heb dat met namen van 1D en JB. Vooral als het er zo staat van "Liamschatje" of zo iets.
    Dan heb ik zo iets van:



    Maar eigenlijk moet in niks zeggen, ik heb ook een naam van een anime, maar ik ben tenminste niet [hopeloos] verliefd daarop, want die zijn net zo onbereikbaar als Justin Bieber, One Direction of welke beroemdheid ook.

    Ik denk dat een anime persoon nog erger onbereikbaar is dan Justin Bieber en zo. xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Criska schreef:
    Alleen 'x'en' maar dat komt omdat ik het slordig vind staan. Ik lees reacties wel en waarom minder serieus nemen als iemand een punt heeft? Verder maken fandoms me niet heel veel uit *kijkt naar haar eigen naam :')*


    Ik bedoelde dus eigenlijk dat hun reacties in combinatie met hun naam ervoor zorgen dat ik ze niet meer zo serieus neem.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik bedoelde dus eigenlijk dat hun reacties in combinatie met hun naam ervoor zorgen dat ik ze niet meer zo serieus neem.


    Haha, oké, maar dan blijven het bij mij alleen 'x'en' of het moet wel heel overdreven zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik denk dat een anime persoon nog erger onbereikbaar is dan Justin Bieber en zo. xd

    Ik vind verliefd worden op een tekenfilmfiguur persoonlijk dan ook het ergste wat je kunt doen, but that could be just be. :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik vind verliefd worden op een tekenfilmfiguur persoonlijk dan ook het ergste wat je kunt doen, but that could be just be. :'D

    Mee eens, maar ik kan het wel snappen. Gewoon omdat ze zo perfect zijn xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hehe, ik was ook wel erg jong toen ik deze username bedacht :P


    Mja, jou username ken ik al zo lang en toen ik 'm eerst las dacht vond ik 'm best wel droog in een goede zin. :') En je reageert niet kinderachtig dus jou username is een apart geval waarover ik geen vooroordeel zal vellen. (:


    You are beautiful, you are love.

    En dat zegt iemand met de naam 'moordenaar', yeah, good one.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben trouwens ontzettend blij met mijn fandom username


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Reichenbach schreef:
    En dat zegt iemand met de naam 'moordenaar', yeah, good one.


    Eeeen, wat heeft dat ermee te maken? :'D


    Your make-up is terrible

    Reichenbach schreef:
    En dat zegt iemand met de naam 'moordenaar', yeah, good one.

    Ze heeft die username al 3 jaar hoor. Het heeft niks met fandom te maken xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat heb ik ook wel eens, al is het eigenlijk erger als mensen veel spelfouten maken of zonder interpunctie schrijven. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dragneel schreef:
    Ik heb dat met namen van 1D en JB. Vooral als het er zo staat van "Liamschatje" of zo iets.
    Dan heb ik zo iets van:



    Maar eigenlijk moet in niks zeggen, ik heb ook een naam van een anime, maar ik ben tenminste niet [hopeloos] verliefd daarop, want die zijn net zo onbereikbaar als Justin Bieber, One Direction of welke beroemdheid ook.


    Ex astris, sciencia

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik denk dat een anime persoon nog erger onbereikbaar is dan Justin Bieber en zo. xd

    I know, daarom doe ik dat dus niet. Ik vind de naam gewoon best badass klinken, klaar. Geen xx gedoe of zo :Y)

    Meh, heb ik niet zo'n last van. Ik heb zelf ook 'Malikshake' als username gehad, so :/
    Maar wel met namen als Lofjoe, Samgeval, Naamlooskind, xkimmmmetjee of xDanielaX, om maar even wat voorbeelden uit de onlinelijst te noemen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Haha, hier moet ik stiekem heel erg om lachen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."