• [Naam]heeft altijd al een diepe fascinatie voor wolven gevoeld en voor een studieopdracht besluit ze deze voor een tijdje te gaan observeren in het wild. Ze gaat tijdelijk in de buurt van een bos in Rusland wonen, aangezien de dieren daar vandaag de dag nog het meest voorkomen. Ze vindt een troep die ze dagelijks observeert en stukje bij beetje nemen de wolven haar aanwezigheid steeds meer voor lief. Zelfs zo erg dat ze zich op een gegeven moment echt een deel van hen voelt en niet langer terug wil naar het leven dat de mensen leiden. Echter, sommige dingen accepteert men niet en [naam] moet van haar familie in psychische behandeling. Maar sommige dromen veranderen niet...

    Slechte samenvatting van het idee die ik heel snel geschreven heb. En Oké, het is misschien een beetje een ehm.. excentriek en vreemd idee, maar ik weet niet, toch vind ik het iets hebben om wellicht een short story van te maken.. Wat vinden jullie?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Origineel! Lijkt me een interessant verhaal. (:


    You are beautiful, you are love.

    Leuk! Wil je waarschuwen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cydonia schreef:
    Origineel! Lijkt me een interessant verhaal. (:


    Life is full of fake people

    ik Eis een waarschuwing!
    Of geef je hem alleen als ik het lief vraag? (A)
    Nee, serieus, dit lijkt me een geweldig verhaal


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    ik Eis een waarschuwing!
    Of geef je hem alleen als ik het lief vraag? (A)
    Nee, serieus, dit lijkt me een geweldig verhaal


    Haha, als ik 'm ga maken zal ik het wel zeggen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle