• haay

    ik heb 3 personages, meisjes van tussen de 16 en 19, nodig voor mn verhaal: Kicking And Screaming - One Direction 16+

    De verhaallijn vertel ik niet maar zal het kort houden.
    De meisjes worden samen met mijn, al verzonnen, personage vastgehouden door de jongens van 1D en nouja, 16+ legt de rest wel uit..

    Drop it please.....

    Naam personage:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst plaatje):
    karakter:
    extra:


    The Fairytale Happened

    LiamPaynator schreef:
    (...)

    Misschien kun je nog even een ander plaatje zoeken? (A) want plaatjes waar echt het gezicht op staat is wat handiger. thanks dat je mn verhaal hebt gelezen (H)

    Ik zal even kijken of ik iets kan vinden waar mijn eisen aan voldoen. Heb van mezelf nog al veel fantasie en kan iemand dus ook al helemaal voor me zien. Het maakt het dan voor mij heel lastig om een goed plaatje te zoeken, maar ik zal mijn best doen hihi.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:59 ]

    Bumbleblee schreef:
    (...)
    Ik zal even kijken of ik iets kan vinden waar mijn eisen aan voldoen. Heb van mezelf nog al veel fantasie en kan iemand dus ook al helemaal voor me zien. Het maakt het dan voor mij heel lastig om een goed plaatje te zoeken, maar ik zal mijn best doen hihi.


    hahaha, hier nog een met een rijke fantasie..
    en thanks ;)
    en jaa dit is mn andere account hahaha ben te lui om op mn andere te gaan...

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:19 ]


    Everything Is Impossible

    Enthusiasm schreef:
    (...)

    hahaha, hier nog een met een rijke fantasie..
    en thanks ;)
    en jaa dit is mn andere account hahaha ben te lui om op mn andere te gaan...


    Maar wanneer weten we of onze rollen zijn gekozen ? (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Enthusiasm schreef:
    (...)

    hahaha, hier nog een met een rijke fantasie..
    en thanks ;)
    en jaa dit is mn andere account hahaha ben te lui om op mn andere te gaan...

    Is dit plaatje oke? Nog niet helemaal wat aan mijn eisen voldoet, maar ze lijkt wel een beetje op de persoon die ik in mijn hoofd hebt.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:56 ]

    LittleMixer schreef:
    (...)

    Maar wanneer weten we of onze rollen zijn gekozen ? (:


    Morgenavond xx


    The Fairytale Happened

    Bumbleblee schreef:
    (...)
    Is dit plaatje oke? Nog niet helemaal wat aan mijn eisen voldoet, maar ze lijkt wel een beetje op de persoon die ik in mijn hoofd hebt.


    thanks xxx


    The Fairytale Happened

    LiamPaynator schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd vind ik het karakter enzo wel leuk, maar het uiterlijk is niet echt wat ik zoek :$

    Sorry dat ik dit zo laat zie, maar ik heb geen abo op dit topic.
    Haar karakter moet een beetje passen bij haar uiterlijk, maar wat voor uiterlijk heb je dan gedacht?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Londinium schreef:
    (...)
    Sorry dat ik dit zo laat zie, maar ik heb geen abo op dit topic.
    Haar karakter moet een beetje passen bij haar uiterlijk, maar wat voor uiterlijk heb je dan gedacht?


    Umm, meer zoals de standaard uiterlijken die gekozen worden bij One Direction stories :P
    Maar om heel eerlijk te zijn zoek ik nog een meisje met blond of zwart haar. Ze moet aantrekkelijk zijn voor de jongens. Dus niet een al te ruig uiterlijk :P kijk maar :P


    The Fairytale Happened

    Deze misschien?



    Geen bekend persoon, ik neem aan dat het niet verplicht om een bekend persoon te pakken, maar goed (:
    Ik zal de foto mijn inzending ook veranderen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 0:26 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Beslissing:
    hahaha eigenlijk valt er weinig te kiezen XD
    Ik neem alle drie de rollen, maar wil stiekem wel de leeftijden aanpassen :$

    -Jillian Gardener van Londinium wordt 18 (if you dont mind :P) - plaatje is btw prima zo ;)

    -Destiney Lopez van Bumbleblee blijft 17 :P

    -Jamie-Lee Parker van LittleMixer wordt 16 (if you dont mind :p)

    Reden voor de leeftijdverandering is dat ik anders allemaal 17-jarigen heb :P

    Ik ga ze binnenkort verwerken in mijn verhaal, dus lees het allemaal :P xxx


    The Fairytale Happened

    LiamPaynator schreef:
    Beslissing:
    hahaha eigenlijk valt er weinig te kiezen XD
    Ik neem alle drie de rollen, maar wil stiekem wel de leeftijden aanpassen :$

    -Jillian Gardener van Londinium wordt 18 (if you dont mind :P) - plaatje is btw prima zo ;)

    -Destiney Lopez van Bumbleblee blijft 17 :P

    -Jamie-Lee Parker van LittleMixer wordt 16 (if you dont mind :p)

    Reden voor de leeftijdverandering is dat ik anders allemaal 17-jarigen heb :P

    Ik ga ze binnenkort verwerken in mijn verhaal, dus lees het allemaal :P xxx

    Thank you! Hihi, kan niet wachten! (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 22:20 ]

    Londinium schreef:
    Deze misschien?



    Geen bekend persoon, ik neem aan dat het niet verplicht om een bekend persoon te pakken, maar goed (:
    Ik zal de foto mijn inzending ook veranderen.


    Dit is wel een bekend persoon. Dit is Amber Heard.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 0:20 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Dit is wel een bekend persoon. Dit is Amber Heard.

    Ah oeps, ik heb dit gewoon gevonden op WeHeartIt.
    Wist ik niet.
    :$


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bedankt voor de rol!
    Ik ben bbenieuwd naar het stukje waar ze erin komt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.