• haay

    ik heb 3 personages, meisjes van tussen de 16 en 19, nodig voor mn verhaal: Kicking And Screaming - One Direction 16+

    De verhaallijn vertel ik niet maar zal het kort houden.
    De meisjes worden samen met mijn, al verzonnen, personage vastgehouden door de jongens van 1D en nouja, 16+ legt de rest wel uit..

    Drop it please.....

    Naam personage:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst plaatje):
    karakter:
    extra:


    The Fairytale Happened

    Wil je een rol voor me vrij houden? Ik ga hem nu invullen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Naam: Jillian Gardener.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk:



    Karakter: Niemand wil ruzie met Jillian; moet het toch gebeuren, is Jillian niet te genieten en kan ze in het slechte geval heel agressief worden, maar dat gebeurt nu uitzonderlijk omdat iedereen op zijn hoede is.
    Wat de dingen die veel betekenis heeft betreft, is Jillian heel voorzichtig en, als het erop aankomst moet iemand dat verwoesten, panisch. Een voorbeeldje: om tot rust te komen speelt Jillian basgitaar die veel betekenis voor haar heeft; ze heeft die basgitaar van haar overleden vader gekregen, daarom mag alleen zij die basgitaar aanraken en ermee spelen.
    Jillian's wil is altijd wet en is altijd vastberaden.
    Eigenlijk is Jillian ook een behulpzaam en een lief meisje. Als er iets op jouw lever is, dan staat ze altijd voor jou klaar.

    Extra: Jillian rookt om haar onzekerheid te verdoezelen. Onlangs heeft ze het uitgemaakt met haar vriend Bryan Danniels omdat hij haar bedrogen heeft.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 13:04 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Londinium schreef:
    Wil je een rol voor me vrij houden? Ik ga hem nu invullen.


    Ik wacht eerst wat inzendingen af en kies dan de beste ;) en thanks voor je inzending :Y)


    The Fairytale Happened

    Kan niet slapen, dus vul maar even een rolletje in. Hope you like it.
    Naam personage: Destiney Lopez.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk: Klikker de klik.
    Destiney heeft lang bruin haar waar een lichte slag in zit. Ze heeft aparte blauwe ogen waar ze meestal veel mee gedaan kan krijgen. Destiney heeft veel moeten doen voor het lichaam dat ze nu heeft. Vroeger was ze altijd wat breder geweest, maar door de jaren heen heeft ze naar dit lichaam gewerkt. Ze is eindelijk trots op haar vrouwelijke vormen. Destiney is erg gesteld op haar uiterlijk, ze wilt er graag verzorgd en mooi bijlopen.
    Karakter: Destiney is een lief en gezellig meisje, die zo af en toe heel onzeker over kan komen. Dit is meestal op momenten wanneer ze zich niet op haar gemak voelt. Destiney is echt enorm behulpzaam en staat altijd voor iedereen klaar. Ze vind het fijn om mensen aan het lachen te maken. Ze is eigenlijk altijd dat meisje geweest wat altijd te lief was en het beste in mensen zag. Dit is dan ook de reden waarom mensen misbruik van haar maakten. Ze maakten gebruik van haar liefheid, om haar vervolgens te vernederen. Hier werd Destiney onzeker van en dat was het moment waarop ze hun slag konden slaan. Door de jaren heen heeft Destiney hieraan gewerkt. Inmiddels is ze een stuk sterker en kan ze gemeen uit de hoek komen tegen de mensen die op slechte dingen uit zijn. Voor de rest kan Destiney enorm eigenwijs zijn, ook heeft ze een goed gevoel voor humor. Destiney is een erg creatief meisje met teveel fantasie. Ze draagt dan ook altijd een notitieboekje bij zich voor al haar gedachten, qoutes en tekeningen.
    Extra: Destiney is een halfbloedje. Haar vader is Engels, terwijl haar moeder Spaans is. Destiney heeft 2 tattoo's. Ééntje op haar pols en de ander op haar schouder.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 15:34 ]

    Hhahhahaha ik ben echt slordig, in de titel staat 2 rollen maar ik bedoel 3! :p ik kies pas als er genoeg inzendingen zijn, dus wacht nog even :p


    The Fairytale Happened

    Naam personage: Jamie-Lee Parker
    leeftijd: 17 jaar, ze is jarig op 1 januari
    uiterlijk (liefst plaatje):


    Jamie-Lee heeft heel lang bruin, stijl haar met een schuine pony. Ze heeft ook mooie, grote bruine ogen en lange wimpers.
    Ze is niet zo lang, 1.71 meter, maar wel heel slank. Sommigen denken dat ze anorexia heeft, maar dit is absoluut niet het geval. Eigenlijk wil ze aankomen, maar hoeveel ze ook eet, het lukt haar niet.
    Deze make-up draagt ze altijd: Mascara, eyeliner, blush, concealer en lipgloss.
    Haar kledingstijl is gewoon normaal, een beetje als dit: Klik
    karakter: Jamie-Lee is een lief meisje. Ze staat altijd voor je klaar en je kan altijd bij haar komen voor advies. Ze helpt je dan altijd, ook als ze geen tijd heeft, en ze zal al je geheimen geheim houden.
    Jamie-Lee is heel erg onzeker. Ze vindt iedereen mooier als zei. Dit komt ook deels omdat ze vroeger is gepest omdat ze zo dun is. Ze zou een moord doen voor mooie rondingen. Als ze in de spiegel kijkt is ze niet gelukkig en wil ze het liefst alles veranderen. Ze is aan het sparen voor een borstvergroting, aangezien ze maar een krappe maat 65B heeft. Ze wil eigenlijk ook billen ze een iets dikkere buik.
    Jamie-Lee heeft altijd een lach op haar gezicht staan, maar die is niet altijd echt. Hij is echt als ze het leuk heeft met vriendinnen, maar voor de rest is hij nep. Ze heeft een leuk groepje vriendinnen, maar de populaire en vooral bijna perfecte Hilary zit erin. Jamie-Lee vindt al haar vriendinnen aardig, maar als die er niet bij zijn pest Hilary haar. En dat is best vaak, aangezien Jamie-Lee 3x in de week gym heeft, met alleen Hilary uit dit groepje.
    Jamie-Lee houdt van feesten, en dat doet ze dan ook elk weekend met haar vriendinnen. Meestal danst ze dan wat en drinkt ze. Ze wordt wel onzeker als een jongen tegen haar aan danst of met haar wil dansen, maar na een paar shotjes is dat weg. Daarom houdt ze ook van feesten, dan vergeet ze haar onzekerheid even.
    extra: Jamie-Lee kan heel goed tekenen en dansen. Ze tekent altijd in haar vrije tijd, het is ook een manier om haar gevoelens uit te drukken.
    Jamie-Lee zit op een dansschool voor Hip-Hop. Ze doet vaak mee aan wedstrijden en wint die ook. Ze houdt echt van dansen.

    Ik hoop dat je haar gaat gebruiken!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 14:39 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Hij is af! Ik hoop dat je haar gaat gebruiken!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    Hij is af! Ik hoop dat je haar gaat gebruiken!


    thanks, ik wacht nog even met kiezen maar ik laat sowieso iedereen weten via een gb als ik hun rol gekozen heb en ik zet het ook hier neer ;)

    BTW je mag ook meerdere keren een personage invullen ;) xx


    Everything Is Impossible

    Enthusiasm schreef:
    (...)

    thanks, ik wacht nog even met kiezen maar ik laat sowieso iedereen weten via een gb als ik hun rol gekozen heb en ik zet het ook hier neer ;)

    BTW je mag ook meerdere keren een personage invullen ;) xx


    ok dit wordt echt verwarrend voor jullie hahahahaha, Enthusiasm is mn andere account :P


    The Fairytale Happened

    Enthusiasm schreef:
    (...)

    thanks, ik wacht nog even met kiezen maar ik laat sowieso iedereen weten via een gb als ik hun rol gekozen heb en ik zet het ook hier neer ;)

    BTW je mag ook meerdere keren een personage invullen ;) xx


    Okee, maar is dit een beetje wat je zoekt?
    Anders maak ik nog een ander (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Is mijn personage iemand die je kan gebruiken? Of is het niet wat je zoekt? Kan het namelijk nog het een en ander veranderen als je wilt. Nouja, ik hoor het wel hihi. Wil trouwens ook even zeggen dat ik je proloog had gelezen and i like it! :Y)

    Bumbleblee schreef:
    Is mijn personage iemand die je kan gebruiken? Of is het niet wat je zoekt? Kan het namelijk nog het een en ander veranderen als je wilt. Nouja, ik hoor het wel hihi. Wil trouwens ook even zeggen dat ik je proloog had gelezen and i like it! :Y)


    + Ik heb een abo!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Bumbleblee schreef:
    Is mijn personage iemand die je kan gebruiken? Of is het niet wat je zoekt? Kan het namelijk nog het een en ander veranderen als je wilt. Nouja, ik hoor het wel hihi. Wil trouwens ook even zeggen dat ik je proloog had gelezen and i like it! :Y)


    Misschien kun je nog even een ander plaatje zoeken? (A) want plaatjes waar echt het gezicht op staat is wat handiger. thanks dat je mn verhaal hebt gelezen (H)


    The Fairytale Happened

    LittleMixer schreef:
    (...)

    + Ik heb een abo!


    Thanks voor je abo (H) en ik zal jullie niet lang meer laten wachten hoor hahaha!


    The Fairytale Happened

    Londinium schreef:
    Naam: Jillian Gardener.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk:




    Frances Bean Cobain


    Karakter: Niemand wil ruzie met Jillian; moet het toch gebeuren, is Jillian niet te genieten en kan ze in het slechte geval heel agressief worden, maar dat gebeurt nu uitzonderlijk omdat iedereen op zijn hoede is.
    Wat de dingen die veel betekenis heeft betreft, is Jillian heel voorzichtig en, als het erop aankomst moet iemand dat verwoesten, panisch. Een voorbeeldje: om tot rust te komen speelt Jillian basgitaar die veel betekenis voor haar heeft; ze heeft die basgitaar van haar overleden vader gekregen, daarom mag alleen zij die basgitaar aanraken en ermee spelen.
    Jillian's wil is altijd wet en is altijd vastberaden.
    Eigenlijk is Jillian ook een behulpzaam en een lief meisje. Als er iets op jouw lever is, dan staat ze altijd voor jou klaar.

    Extra: Jillian rookt om haar onzekerheid te verdoezelen. Onlangs heeft ze het uitgemaakt met haar vriend Bryan Danniels omdat hij haar bedrogen heeft.


    Eerlijk gezegd vind ik het karakter enzo wel leuk, maar het uiterlijk is niet echt wat ik zoek :$


    The Fairytale Happened