• Ja ik weet niet wat de verleden tijd van ''jailbreaken'' is dus ik schrijf het maar zo, maar ik wil weten of nog meer mensen dit hebben gedaan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Pain is just a moment in time, giving up is forever.

    Wat is jailbreaken? c:

    Abbey schreef:
    Wat is jailbreaken? c:

    Ik hád dat, tot mijn ipod gestolen werd --'


    Ivar Oosterloo.

    Kiburi schreef:
    (...)


    Zodat je meer toegang hebt tot je iPhone volgens mij want Apple laat je niet alles doen..


    Pain is just a moment in time, giving up is forever.

    met mijn psp lang geleden. Ging ik toch nooit mee het internet op :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Jailbreaken laat je toe om bv volledige spelletjes te downloaden op Iphone/Ipod. Meer apps beschikbaar. Het is gewoon illegaal en er is een risico dat je Ipod/Iphone crasht. Maar als het lukt is het leuk (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    Jailbreaken laat je toe om bv volledige spelletjes te downloaden op Iphone/Ipod. Meer apps beschikbaar. Het is gewoon illegaal en er is een risico dat je Ipod/Iphone crasht. Maar als het lukt is het leuk (:


    Hmm, die van mij is gelukkig niet gecrashd en ik heb gelezen dat het niet illegaal is in Nederland.


    Pain is just a moment in time, giving up is forever.

    maartjehoran schreef:
    (...)

    Hmm, die van mij is gelukkig niet gecrashd en ik heb gelezen dat het niet illegaal is in Nederland.

    Het is gewoon niet .... 'natuurlijk' zal ik het zo maar zeggn... :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Het is gewoon niet .... 'natuurlijk' zal ik het zo maar zeggn... :p


    Haha okee.


    Pain is just a moment in time, giving up is forever.

    *Voltooid deelwoord.

    Nope, als ik al een smartphone zou hebben, zou ik het niet doen. Je hebt onbeperkt toegang tot in feite elke app en shit, ook al zijn ze voor geld, je hebt ze, maar het nadeel is dat als ie kapot is of niet meer werkt, de verzekering z'n middelvinger opsteekt en zegt: ''Bekijk het naar.'' Het is op eigen risico en als ie kapot is, ben je zwaar de lul. Tijdens het jailbreaken kan bovendien de smartphone zélf in uitzonderlijke gevallen het al begeven en dan ben je ook de lul. Hoe je het went of keert, het is linke soep.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    nope nog nooit gedaan, had er zelf nog nooit van gehoord :'D


    effort never betrays you

    Ik heb mijn opa's Iphone 3G gejailbreakt, mijn eigen PSP en de PSP's van mijn broertjes.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 20:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn broer heeft hem gejailbreaked, haha. Z'n iPod, en als er iets mee aan de hand is en hij moet terug naar de fabriek kun je het er zo af gooien, dus wees daar vooral niet bang voor!

    Mijn broer doet dat. Hij heeft het met de mijne geprobeerd, maar werd wanhopig haha.


    Take risks and conquer your fears.

    Ja mijn iphone..


    ailoveejoee.