• Ik kwam net weer een video tegen van de film Labyrinth, en gelijk deed ik een facepalm. :'D
    Omdat ik me weer herinnerde dat ik een crush had op David bowie toen ik deze film voor het eerst had gezien (toen ik nog klein was).
    And all I'm thinking right now is; Why?!
    Zo aantrekkelijk vind ik 'm nu niet meer. Hoewel... misschien toch..hehe >.<

    Hij heeft wel erg... interessant haar (cat)


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Hij heeft wel erg... interessant haar (cat)

    Poefhaar. :'D

    Ik hou van die film, mijn zus heeft hem laatst op dvd gekocht. Ik had niet verwacht die ooit in de Free record shop tegen te komen. (:
    Zijn stem doet het 'm gewoon. Hoewel hij er wel echt fout uit zag in die film.


    The truth is out there.

    Jhiqui schreef:
    Ik hou van die film, mijn zus heeft hem laatst op dvd gekocht. Ik had niet verwacht die ooit in de Free record shop tegen te komen. (:
    Zijn stem doet het 'm gewoon. Hoewel hij er wel echt fout uit zag in die film.

    Ja de film is geweldig.
    Maar zijn outfits benadrukten nogal een bepaald gebied van zijn lichaam, ahum. En dit is ook nog eens kinderfilm. Maarja. xD

    David Bowie! <3
    Ik moet die film nog steeds kijken, hij staat echt al super lang op mijn laptop >:l


    Caution first, always.

    Nah. Hou er niet zo van.


    To infinity and beyond •

    Strider schreef:
    (...)
    Ja de film is geweldig.
    Maar zijn outfits benadrukten nogal een bepaald gebied van zijn lichaam, ahum. En dit is ook nog eens kinderfilm. Maarja. xD


    Hahaha, ja die outfits. Hoewel, ik moet zeggen dat de outfits van Sarah echt leuk zijn. Vooral de blouse die ze aan heeft. Maar dat terzijde, ik moet die film echt weer eens gaan kijken.


    The truth is out there.

    Smaug schreef:
    David Bowie! <3
    Ik moet die film nog steeds kijken, hij staat echt al super lang op mijn laptop >:l

    Kijken! Nu! *O*

    Jhiqui schreef:
    (...)

    Hahaha, ja die outfits. Hoewel, ik moet zeggen dat de outfits van Sarah echt leuk zijn. Vooral de blouse die ze aan heeft. Maar dat terzijde, ik moet die film echt weer eens gaan kijken.

    Ja klopt, die waren inderdaad leuk!

    OMGADFSLAIEFJAOWIEJFAONWEOFIAWJEOFJ Ik hou van deze film en ik hou nog steeds van hoe David Bowie in deze film was en hij staat op mijn profiel en Nikki stuurde dit topic en omg ._.

    nu zijn we instant friends.

    hij is echt wel aantrekkelijk in die film. Ik kijk hem nu en denk nog steeds.. rawr :Y)

    Zijn haar is cool :3


    26 - 02 - '16

    omg die film is zo leuk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Poltergeist schreef:
    OMGADFSLAIEFJAOWIEJFAONWEOFIAWJEOFJ Ik hou van deze film en ik hou nog steeds van hoe David Bowie in deze film was en hij staat op mijn profiel en Nikki stuurde dit topic en omg ._.

    nu zijn we instant friends.

    hij is echt wel aantrekkelijk in die film. Ik kijk hem nu en denk nog steeds.. rawr :Y)

    Hahaha ja hij is inderdaad echt awesome!
    Had ik toch al een goede smaak in mannen vroeger, hehe. (cat)

    Feline schreef:
    Zijn haar is cool :3

    Jaaaa inderdaad! :3

    Strider schreef:
    (...)
    Hahaha ja hij is inderdaad echt awesome!
    Had ik toch al een goede smaak in mannen vroeger, hehe. (cat)


    Jaduh, Bowie is altijd al knap geweest. (cat)
    too bad I was born too late.