(naam)is vermist.Het meisje in van huis weggelopen om onbekende redenen die alleen zij weet.Wanneer ze ergens rondloopt ontmoet ze iemand van ToHo die ook vermist is.Hij is weggegaan omdat hij de druk niet meer aankon.Samen proberen ze uit de media te blijven maar dat lukt niet goed wanneer dat ze ontdekt worden door een fan.Ondertussen zijn ze ook nog is verliefd op elkaar geworden.
Ik bn überlief hea?! [a]
Myn idee:
Een meisje ligt in coma. In haar coma droomt ze over avonturen met Bill. Als ze wakker word staad Bill ook echt naast haar bed. Ze gaat samen met Bill al die avonuren na doen h°uit haar droom, alleen krijgt ze dus steeds dejavu... Door die verwarring word ze gek en meot ze opgenomen worden in een psygiatrische inrichting! Zal de liefde tussen haar en Bill(abong) dit doorstaan?!
@Anouk
Hys goed
Maar tog gaa ik w8ten tot er meer mensen komen wnt ,,weetikveel ,dat vind ik leuk X'D
En jullie sijn allemaal überlief wnt jullie hbben een reactie gedropt ,,LuffYullie<33
Dude ,,Ik WOON onder jou bed" Ksal wel weer meoten heah X'D En daarbij , ik hb net al je kleren gejat duss dan doe ik die wel aan ,,die sijn nog stofloos [à]