• OKeej ,,ik wil weer een nieuwe serie beginnen maar ik weet niet waarover (A) Duss wie isder lief en heeft der een ideetje voor mij??


    Crack a bottle

    Ike Lief zijn,, Geweest :D


    Dunno ><

    Uuh,, nee. ik heb net mijn ieddetje,, rollen gegeven >.< Als ik weer een ideetje heb zeg ik het!


    Dunno ><

    okii Elle!<33


    Crack a bottle

    ikke lief x3 en uwhh.. je mag wel 1 idee vn mijn stelen n_n alsk er 1 heb ;l watk niet hebn :(


    We can only learn to love by loving.

    (naam)is vermist.Het meisje in van huis weggelopen om onbekende redenen die alleen zij weet.Wanneer ze ergens rondloopt ontmoet ze iemand van ToHo die ook vermist is.Hij is weggegaan omdat hij de druk niet meer aankon.Samen proberen ze uit de media te blijven maar dat lukt niet goed wanneer dat ze ontdekt worden door een fan.Ondertussen zijn ze ook nog is verliefd op elkaar geworden.


    The soul needs autumn.

    @lindsey
    Dies wel goed ,ik gaa even w8ten of er ng meer ideeën komen ;)
    en Nicol ,,jij is lief hoar (A)


    Crack a bottle

    ikke ben lief
    äber ikke heeft geen idee

    Ik bn überlief hea?! [a]
    Myn idee:
    Een meisje ligt in coma. In haar coma droomt ze over avonturen met Bill. Als ze wakker word staad Bill ook echt naast haar bed. Ze gaat samen met Bill al die avonuren na doen h°uit haar droom, alleen krijgt ze dus steeds dejavu... Door die verwarring word ze gek en meot ze opgenomen worden in een psygiatrische inrichting! Zal de liefde tussen haar en Bill(abong) dit doorstaan?! =D

    Is ie goed of is ie goed! ='D x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    ik ook lief zyn ^^ maar dat wist iedereen al x]
    [/EGOO!! (:]


    when words fail, music speaks.

    @Anouk
    Hys goed ;)
    Maar tog gaa ik w8ten tot er meer mensen komen wnt ,,weetikveel ,dat vind ik leuk X'D
    En jullie sijn allemaal überlief wnt jullie hbben een reactie gedropt ,,LuffYullie<33


    Crack a bottle

    i know iets!!
    ehm.. wacht ff ik wíst hem.. het komt zo wel weer!


    when words fail, music speaks.

    whhahaha ,,Bo Geak kiend <33
    ik w8 wel (A) En nee ik gaa niet weglopen hoar :X
    Weghuppelen :P Nee grapje , ik w8 gwn netjes tot je idee weer komt [à]


    Crack a bottle

    ^^ mooi je moet niet wéér onder myn bed gaan ^je bent er net onderuit zo te zien =) *ziet al het stof op je kleertjes ^^*


    when words fail, music speaks.

    Dude ,,Ik WOON onder jou bed":P Ksal wel weer meoten heah X'D En daarbij , ik hb net al je kleren gejat duss dan doe ik die wel aan ,,die sijn nog stofloos [à]


    Crack a bottle

    nu niet meer! je betaalt de huur niet eens pff!
    neeJ joh ik lig konstant onder me bed ..


    when words fail, music speaks.