• Ik heb vandaag mijn eerste trailer gemaakt.
    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 12:24 ]


    26 - 02 - '16

    Courteous schreef:
    Er staat "Bloed eigen man"
    Dat kan eigenlijk niet, want de uitspraak is bloed eigen, dus dat zou betekenen dat hij bloed(dna) van haar draagt, en als het goed is doet hij dat niet, je kunt wel zeggen bloed eigen kind, want dan heeft het deels jouw DNA dus deels jou bloed.

    Sorry dat soort dingen vallen mij dan weer op. Maargoed. Ik vond de trailer zelf echt super mooi! (H)


    Die fout verbeter ik morgen wel weer ^^


    26 - 02 - '16

    Ik vind hem saai. Je beelden duren te lang en er gebeurt niet echt iets in. Het lettertype past totaal niet en door de tekst als ondertitels te zetten, lijkt het net gesproken tekst in plaats van uitleg. Het liedje vind ik ook totaal niet passen.
    Ook vind ik de tekst grotendeels overbodig. Probeer ook beelden waarin ze praten te vermijden tenzij je effectief klank hoort.
    Het geknipt zelf is behoorlijk goed voor je eerste keer.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 18:23 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben het eens met Meteor en ik vind dat je trailer wat lang is.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 18:24 ]


    Ex astris, sciencia

    Omdat ik nog nooit een trailer heb gemaakt ga ik ook niks zeggen behalve dat het een mooie trailer is^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mèh. M'n eerste is nog niet gelijk m'n beste trailer. Maar er zal denk ik nog wel een betere volgen.


    26 - 02 - '16