• Ik heb vandaag mijn eerste trailer gemaakt.
    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 12:24 ]


    26 - 02 - '16

    Yiruma <3

    Ik vind hem goed gelukt!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het liedje is een beetje over-used. x3
    Ik vond 'm niet slecht maar misschien had er wat meer tempo in gemogen. En ik zag volgens mij een fout in de tekst.
    Maar voor een eerste trailer is hij zeker niet slecht!

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 12:01 ]

    Strider schreef:
    Het liedje is een beetje over-used. x3
    Ik vond 'm niet slecht maar misschien had er wat meer tempo in gemogen. En ik zag volgens mij een fout in de tekst.


    Waar zag je de fout?


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Waar zag je de fout?

    Will she be happy again?
    Or will everything turn to in nightmare?

    Dat laatste moet waarschijnlijk iets zijn als; Or will everything turn into a nightmare?

    Strider schreef:
    (...)
    Dat laatste moet waarschijnlijk iets zijn als; Or will everything turn into a nightmare?


    Maar turn in kan ook, toch?


    26 - 02 - '16

    Meh, je hebt gelijk. Turn into klinkt beter.


    26 - 02 - '16

    Dan moet je nog de 'a' voor 'nightmare' zetten, of niet?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb het verbeterd en zet zo de goeie hier weer neer ^^


    26 - 02 - '16

    Om een eerste trailer te hebben vond ik 'm zeker niet slecht, alleen vond ik de beelden te lang en het lettertype niet zo mooi. Dat de letters onder het beeld stonden, vond ik ook niet echt een mooi effect geven... Dan vond ik ook het abrupte einde van het liedje (het stopt gewoon ineens) storend. Maar je hebt je beelden goed uitgekozen, ze lopen goed in elkaar over en ze passen goed. Alleen zou ik ofwel de titel dan Engels maken óf de rest van de tekst Nederlands doen, want nu heb je zo twee talen door elkaar en ik vind dat je één taal moet gebruiken.

    Strider schreef:
    Het liedje is een beetje over-used. x3
    Ik vond 'm niet slecht maar misschien had er wat meer tempo in gemogen. En ik zag volgens mij een fout in de tekst.
    Maar voor een eerste trailer is hij zeker niet slecht!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb er ook gelijk even een ander muziekje onder gezet. :3


    26 - 02 - '16

    Hij is prachtig!


    Life is full of fake people

    Ik heb de verbeterde trailer geupload. Hij staat zo in de beginpost.


    26 - 02 - '16

    Jeremiah schreef:
    Om een eerste trailer te hebben vond ik 'm zeker niet slecht, alleen vond ik de beelden te lang en het lettertype niet zo mooi. Dat de letters onder het beeld stonden, vond ik ook niet echt een mooi effect geven... Dan vond ik ook het abrupte einde van het liedje (het stopt gewoon ineens) storend. Maar je hebt je beelden goed uitgekozen, ze lopen goed in elkaar over en ze passen goed. Alleen zou ik ofwel de titel dan Engels maken óf de rest van de tekst Nederlands doen, want nu heb je zo twee talen door elkaar en ik vind dat je één taal moet gebruiken.

    Dit + ik vond de beelden iets te sloom gaan en wachtte eigenlijk op een figuurlijke bom of zo iets :3

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 16:54 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Er staat "Bloed eigen man"
    Dat kan eigenlijk niet, want de uitspraak is bloed eigen, dus dat zou betekenen dat hij bloed(dna) van haar draagt, en als het goed is doet hij dat niet, je kunt wel zeggen bloed eigen kind, want dan heeft het deels jouw DNA dus deels jou bloed.

    Sorry dat soort dingen vallen mij dan weer op. Maargoed. Ik vond de trailer zelf echt super mooi! (H)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore