• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Maar wel het verstandigst.' grinnik ik, laat haar los nu ze nog een beetje verdwaast is en ren naar de andere kant van de kamer met mijn kleren in mijn ene hand die ik begin aan te trekken. 'Zo, nu kunnen je hormonen er weer even tegen.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik blijf nog even na hijgen op zijn bed. 'Niet. Eerlijk.' zeg ik weer. En ik ga gewoon onder zijn dekens liggen. 'Was jij hier niet degene die al opgewonden raakte toen ik hier met alleen een handdoek stond?' vraag ik grijnzend aan hem. Ik had het doorgehad, en hem ook horen zeggen dat ik hem gek maakte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja, maar daar was ik niet op voorbereid.' lach ik en heb nu al mijn kleren weer aan. Ik leun wat tegen de muur aan en kijk naar haar gezicht. Ze is zo mooi.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Niet eerlijk,' zeg ik weer. Ik draai me rug naar hem toe. Mijn slipje heb ik al weer goed gedaan. Ik zag Jake naar me kijken. Dus nu pest ik hem. 'Ik was hier ook niet op voorbereid!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach. 'Meestal ben je niet voorbereid op zulke dingen.' Ik grinnik als ik naar haar rug kijk. 'Leslie? Wil je me de eer doen om je gezicht weer te tonen?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach even en zeg dan, 'Nope, die eer doe ik je niet.' en ik blijf zo liggen. Mijn rug ligt bloot, maar vlak boven mijn kont ligt er weer deken. 'Het blijft niet eerlijk.' het idee komt in me op om gewoon op te staan en voor Jake te staan. Ik wéét dat dat hem zal opwinden. Maar ik wacht er nog even mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach eventjes. 'Misschien moet je je maar weer aankleden. Axton & Alexi kunnen vanaf nu wel weer terugkeren.' zeg ik als ik naar het uurwerk kijk. 'En ik denk niet dat ze zitten te wachten op een beeldschoon naakt meisje in de kamer.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moet gaan slapen. Tot morgen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Slijjmbal,' zeg ik dan. Ik sta op en kijk hem aan. Ik ben naakt op mijn slipje na. Ik loop in zijn richting. Mijn bh ligt bij zijn voeten. Ik pak hem op zonder door mijn knieën te gaan. Dus door mijn heupen te kantelen en voorover te buigen. Ik kom overeind, echt vlak voor Jake en kijk hem aan terwijl ik langzaam mijn bh aan doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Slaap lekker ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach en verstop heel voorzichtig mijn hand achter mijn rug dat hij daar niet over zou beginnen. Ik kus zachtjes zijn lippen waardoor Dylan de andere kant op kijkt. 'Dat was lief.' fluister ik 'Maar niet echt nodig. Er is niets gebeurt.' Dylan staat recht. 'Hi ik ben Dylan, een vriend van Alexi, en jij bent?' vraagt hij.

    Axton
    "Oh, hallo. Ik ben Axton... de vriend van Alexi." en ik kan mezelf maar net weerhouden van de nadruk op die de te leggen. Ik glimlach om mijn woorden wat af te zwakken, maar sla wel mijn arm om Alexi heen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Pestkopje.' zeg ik en zucht even. Ik loop om haar heen en de de sluiting van haar bh dicht. Dan verzamel ik haar kleren en geef ze aan haar. Ik druk dan nog een kusje op haar lippen en ga dan op mijn bed zitten wachtend tot ze weer aangekleed is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Dylan haalt even een wenkbrauw op en gaat dan weer zitten. 'Zo Alexi, sinds wanneer heb jij een lief. Ik dacht dat jij jongens stom vond?' lacht Dylan. 'Ik was 8 toen ik dat zei' zeg ik grinnikend. 'Die woorden van toen trek ik dus nu mooi terug.' Ik leun een beetje tegen Axton aan. 'En hoe gaat het bij jouw?' Hij schud zijn hoofd. 'Nog steeds hetzelfde. Happy single.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlach terwijl ik hun conversatie nieuwsgierig volgde.
    Ik trok Alexi mee naar de boomstam en ging ook zitten. Ik was niet zo jaloers dat ik tussen hen in ging zitten -al had ik dat misschien liever wel gedaan-, maar mijn arm bleef stug rond Alexi's middel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik zucht en loop met mijn kleren naar de badkamer. Hormonenafkoeltijd. Ik trek mijn kleren weer aan. En ik kijk naar mezelf in de spiegel. Ik doe mijn haar even goed en dan wacht ik nog even. De plek op mijn kaak waar Matthew geslagen heeft doet pijn. En er zit een ietwat rode plek. Ik ga er voorzichtig met mijn hand langs. 'Geweldig,' mompel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.