• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heeeee Femke ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Binnen!' mompel ik en zie Leslie staan. Ik besluit om niets te zeggen over Ashley. 'Heb je zin om in de vakantie mee naar mijn familie te gaan?' vraag ik dan maar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Heeeee Femke ^^]

    {Hallooooooo!!!!!!! ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'En wie ben jij?' zegt ze en gooit haar haar naar achteren. 'Alexi... Alexi Parker. Jij bent verandert zeg?' mompel ik. Ze lacht. 'Ja, juist jij. Ik haatte je zo. En ja, ik heb stijl. Iets wat jij duidelijk niet hebt.' zegt ze en haalt haar neus op. Ik kijk haar geschokt aan. Zelfs Dylan lijkt geschokt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem. Het is een onverwachte maar leuke vraag. 'Ik ga graag mee op vakantie,' zeg ik glimlachend. Ik kijk naar hem. 'Dan ga ik je familie dus ontmoeten..' ik hoop dat ze me mogen. En ik hoop dat Jake niet vraagt of ik hem wil voorstellen aan mijn familie. Want die heb ik niet meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach. 'Zie je dat zitten?' vraag ik haar en omhels haar. Ik verstop mijn gezicht in haar haar en wacht op een antwoord. 'Mijn moeder was daarnet in het bos en ze wil je graag leren kennen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en ga met een van woeden vertrokken gezicht rechtstaan. Ik kijk het meisje aan en zet een stap dichterbij.
    "Kijk." siste ik tegen haar, met mijn gezicht gevaarlijk dicht bij het hare en mijn vuisten gebald langs mijn zij. "Ik begrijp dat je niet zo slim bent en dat dit moeilijk te bevatten is met je kleine hersentjes, daarom zeg ik het traag en duidelijk. Als. Jij. Mijn. Meisje. Ooit. Nog. Beledigd. Zal. Het. Je. Beste. Dag. Niet. Zijn." zeg ik, terwijl ik van ieder woord een zin maak. Ik glimlach expres vriendelijk. Alsof ik iets aan een klein kind wil uitleggen. "Begrepen, meissie?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij omhelst me en ik knuffel hem terug. 'Wat leuk dat je moeder er was, jammer dat ik haar niet gezien heb.' dan laat ik hem los en zeg: 'Eten drinken is smerig.' en ik zucht even. Klote kaak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Niemand vertelt me wat te doen.' zegt ze arrogant. 'Wat moet trouwens zo'n stuk als jij met dat.' en ze legt de nadruk op dat. Ik bijt op de binnenkant van mijn kaak om niet in huilen uit te barsten. Waarom is ze zo gemeen? Vroeger deelden we alles en kenden elkaar door en door. Is ze dat allemaal vergeten?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Drink smoothies?' stel ik voor. Ze bevatten ook de voedingstoffen en zijn beter. Ik ga zitten en trek haar op mijn schoot. 'Wat ben je eigenlijk gaan doen daarnet?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hmm... Misschien een goed idee,' stem ik in. Hij trekt me op zijn schoot. 'Ik ben wat gaan eten... Drinken. En langs het muzieklokaal,' zeg ik dan. En ik kijk even weg van Jake. 'En ik heb Matthew zijn arm om gedraaid,' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je hebt wat?' stamel ik verbaast en begin dan te lachen.
    'Niet te geloven? Ik mag hem niet kloppen en jij wel zijn arm omdraaien?' Ik grinnik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Het werd weer warmer om me heen door de woede die ik voelde. Zelfs die bitch en die jeugdvriend van haar moesten het wel voelen. Alleen wisten zij niet wat het betekende.
    Mijn vuisten trilden en mijn lippen waren een vlakke streep geworden. Ik greep haar bij haar kraag vast en haar voeten kwamen een beetje van de grond.
    "Hoepel op slet, of er zullen dingen gebeuren waar je nog lang spijt van zal hebben." zei ik en door de ingehouden woede klonk het heel zacht. Ik smeet haar een stukje van me af waardoor ze wankelend neerkwam, maar niet viel. "Wegwezen!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik lach helaas niet. 'Het ia gewoon.. Ik loop hier met een stomme lelijke pleister. Moet mijn eten drinken, en het enige wat hij doet is alsof ik voor hem val. Me schatje noemen. En met gips rondlopen,' zeg ik gefrustreerd. Ik word weer kwaad. En ik voel hoe mijn spieren zich aanspannen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kruip een beetje bang achteruit. Dakota kijkt hem slechts woedend aan. 'Asshole!' roept ze naar hem. 'Ik laat me niet intimideren of uitschelden voor slet. Zij is de slet!' roept ze en wijst naar me. For godsakes! Ziet ze nu echt niet dat hij op springen staat? En wat heb ik haar misdaan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'