• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dictionary schreef:
    Ja dat is zeker lief :) Ik kan het niet helpen, maar voor onweer ben ik gewoon echt doodsbang. Dan word ik echt panisch als het dicht bij is en ik alleen ben. Wat houd dat precies in die titel? Ik heb altijd titel problemen :$

    NEEEEE 3-2 voor België What happend with our boys (huil)


    Ik hou van onweer, het is echt gezellig.
    Een hijab zijn de hoofddoeken van Afghaanse vrouwen, moslimvrouwen over het algemeen. Het is daar verplicht er een te dragen. Normaal heb ik ook altijd problemen maar over deze titel was ik erg zeker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als je wilt weten waar ik ben, ik ben van de ArenA afgesprongen. Doei.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Als je wilt weten waar ik ben, ik ben van de ArenA afgesprongen. Doei.


    Neee Claire, niet doen. Het is het einde nog niet! Je kan niet verwachten dat ze nu opeens wel winnen. Van Gaal is geen tovenaar hè. Het heeft tijd nodig.

    Ik ben toch ook niet de centre court van de Wimbledon afgesprongen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb m'n hoekje gevonden om te janken. Laptop op m'n schoot en hopen dat Spanje het beter doet nu.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Één - nul Portugal!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Iker staat niet in de basis. ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kim, Wes staat half te huilen. Ik ga Huntie opzoeken om mij te troosten.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:35 ]


    ars moriendi

    Nieve schreef:
    Iker staat niet in de basis. ):


    Navas speelt wel :9~

    Portugal had allang met 6-0 voor kunnen staan '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @Demi, voor wat voor een verhaal?
    En bij de wedstrijd van Spanje hadden ze het net over Robin, hahaha. Ik verstond echt zo "Van Persie" lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    (...)

    Navas speelt wel :9~

    Portugal had allang met 6-0 voor kunnen staan '--

    Jaaa klopt! En Torres ook, helaas zijn Jordi en Xavi er niet en ook Ramos staat niet in de basis. I miss themmm.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Robin en Ibi zaten dik te bitchen op de bank op mijn Huntsman, my god.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Robin en Ibi zaten dik te bitchen op de bank op mijn Huntsman, my god.

    Met z'n winterjas. Verbaasd me dat het geen Nickelson is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Robin en Ibi zaten dik te bitchen op de bank op mijn Huntsman, my god.


    Haha. Zal straks wel weer bitchfight worden :') Huntie heeft wel laten zien dat hij het kan, in tegen stelling tot vele anderen.

    @Amy, Jaaaa. Portugal is zo'n boring wedstrijd. Ze schieten alleen maar over/naast, wat ze normaal ook doen :') Zo maar Spanje kijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    (...)
    Met z'n winterjas. Verbaasd me dat het geen Nickelson is.

    Haha, echt hè? Echt van die meangirls. Haters!

    Criska schreef:
    (...)
    Haha. Zal straks wel weer bitchfight worden :') Huntie heeft wel laten zien dat hij het kan, in tegen stelling tot vele anderen.


    Yep.. Ik ben wel heel blij dat hij wel zijn goal heeft kunnen maken. <3

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:51 ]


    ars moriendi

    Nieve schreef:
    @Demi, voor wat voor een verhaal?
    En bij de wedstrijd van Spanje hadden ze het net over Robin, hahaha. Ik verstond echt zo "Van Persie" lol.


    Dit is de -absoluut zeer slechte- samenvatting: Het gaat over een Afghaanse meisje die in Nederland kwam wonen toen ze vijftien was. Ze was toen hoogzwanger van haar zoontje, die opgevoed zou worden als haar broertje. Het meisje had met dit zoontje de eer van de familie geschonden en dit moest goed gemaakt worden. Het meisje wist dit toen der tijd niet want haar vader was verwesterst, haar moeder daarentegen niet. Ze groeide op als een normale Nederlandse tiener naar vrouw en begon een opleiding journalistiek. Kort daarna overleed haar vader en zocht haar moeder een geschikte huwelijkspartner om haar eer te redden. Het meisje, inmiddels een volwassen vrouw, accepteerde dit een soort van en ging gewoon door met haar eigen leven. Als eindproject van haar studie kwam ze in Brazilië terecht tijdens het WK 2014. Ze werd hier hopeloos verliefd op een van de spelers van het toernooi maar haar moeder accepteerde het niet. Dan moet ze kiezen tussen haar liefde of haar kind met haar huwelijkspartner.

    Ik moet hem nog verbeteren en gewoon niet meer samenvatten maar ik wil hem niet al te cliché hebben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."