Misschien hebben jullie mijn vorige topic gelezen, en weten jullie dat ik me nogal ergerde aan iemand die een goede vriendin van me is. Sommige vonden dat ik haar moest dumpen, andere vonden dat ik me aanstel.
Het was helemaal niet mijn bedoeling dat ze er zo achter zou komen, ik wist dat ze hier een account heeft, maar ze is bijna nooit online. Hoe kan ik nou ruiken dat ze net vandaag inlogt? Misschien is het wel goed zo. Hard, maar ze weet het nu wel.
Wat jullie niet weten, en zij nu wel is dat ik op het punt van instorten sta, dus ik neem op het moment echt alles, maar dan ook echt alles persoonlijk op. Het hoeft helemaal niet zo'n gemene opmerking te zijn, maar als iemand me een trut noemt dan voelt dat als ik klap in mijn gezicht.
Ik wilde gewoon even mijn frustraties uiten, en nu weet ik dat dat zelfs hier niet kan omdat ik zelfs hier word beoordeeld, en dan weet je niet eens hoe ik eruit zie. Mag ik even melden dat ik op het moment zo'n emotioneel wrak ben dat ik nu al een half uur zit te huilen, alleen om een paar reacties die gewoon pijn deden?
Dus wat hebben we vandaag geleerd, ik kan mezelf helemaal nergens meer uiten omdat ik verdomme overal word neergezet als een bitch of een aansteller.
Sorry als hij verkeerd staat
[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:57 ]
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.