• Misschien hebben jullie mijn vorige topic gelezen, en weten jullie dat ik me nogal ergerde aan iemand die een goede vriendin van me is. Sommige vonden dat ik haar moest dumpen, andere vonden dat ik me aanstel.

    Het was helemaal niet mijn bedoeling dat ze er zo achter zou komen, ik wist dat ze hier een account heeft, maar ze is bijna nooit online. Hoe kan ik nou ruiken dat ze net vandaag inlogt? Misschien is het wel goed zo. Hard, maar ze weet het nu wel.
    Wat jullie niet weten, en zij nu wel is dat ik op het punt van instorten sta, dus ik neem op het moment echt alles, maar dan ook echt alles persoonlijk op. Het hoeft helemaal niet zo'n gemene opmerking te zijn, maar als iemand me een trut noemt dan voelt dat als ik klap in mijn gezicht.
    Ik wilde gewoon even mijn frustraties uiten, en nu weet ik dat dat zelfs hier niet kan omdat ik zelfs hier word beoordeeld, en dan weet je niet eens hoe ik eruit zie. Mag ik even melden dat ik op het moment zo'n emotioneel wrak ben dat ik nu al een half uur zit te huilen, alleen om een paar reacties die gewoon pijn deden?
    Dus wat hebben we vandaag geleerd, ik kan mezelf helemaal nergens meer uiten omdat ik verdomme overal word neergezet als een bitch of een aansteller.

    Sorry als hij verkeerd staat

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:57 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Dit is het internet, dan kun je verwachten dat mensen bot reageren.
    Als je echt je gevoelens kwijt wilt dan kun je er beter over praten met iemand in real life of via een chat, want dit zijn topics die iedereen kan lezen.

    En je wordt heus niet overal neergezet als een bitch of aansteller.

    Helaas is internet wel zo gebonden dat dat kan gebeuren, maar bedenk wel: Be strong now, because things'll get better. It might be stormy now, but it can't rain forever.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nee, je hebt vandaag geleerd dat je niet zulk soort topics aan moet maken, want daar bereik je toch geen ene flikker mee. Beter raap je jezelf van de grond en zeg je gewoon recht in het gezicht van die vriendin wat je vindt.
    Wij kennen jou niet, wij lezen iets en daarop reageren wij. 't Is niet je persoon die ik afkeur, want ik ken je niet eens.
    Nu hup, stop met huilen en fix die vriendschap! Als ik het zo hoor, kan je wel iemand gebruiken om je te steunen. Succes :].


    i put the fun in funeral

    Internet heeft geen emotie's ....

    Op de smilly's na ...


    Life is full of fake people

    Audacity schreef:
    Nee, je hebt vandaag geleerd dat je niet zulk soort topics aan moet maken, want daar bereik je toch geen ene flikker mee. Beter raap je jezelf van de grond en zeg je gewoon recht in het gezicht van die vriendin wat je vindt.
    Wij kennen jou niet, wij lezen iets en daarop reageren wij. 't Is niet je persoon die ik afkeur, want ik ken je niet eens.
    Nu hup, stop met huilen en fix die vriendschap! Als ik het zo hoor, kan je wel iemand gebruiken om je te steunen. Succes :].


    Heeft ze dat niet juist niet geleerd? Anders stond het in het topic.

    Bij deze: Leer wat zij zegt. Is handig :Y)

    Bovendien, als je alles persoonlijk opneemt zoals jij zegt in dit topic is dat meer een probleem met jezelf (laag zelfvertrouwen) dan van je vrienden. Dan is het helemaal handig om met vrienden erover te praten in plaats van alles op hen af te reageren, want je eigen vrienden wegduwen maakt alles alleen maar erger.


    quidquid excusatio prandium pro

    You're gonna be judged no matter what.


    None but ourselves can free our minds.

    Op het laatste stuk dacht ik: Like a girl on her period

    Maar dat is nu eenmaal het internet.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Mag ik ook even zeggen dat je niet per se hoeft te benadrukken op het feit dat je er slecht aan toe bent. :') En verder ben ik het wel eens met Strider.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik denk dat deze topic je gevoel er niet beter opmaakt, ik denk dat mensen hier niet erg steunend op reageren. Maareuh, weet je wat het is, ik ken je niet, lees net deze topic, leef met je mee, maar ik kan niks doen, das echt klote.


    ©1998

    Mensen maken fouten, jij dus ook. Even laten rusten en daarna uitpraten. Ik snap dat je vriendin niet zo aardig reageerde op het andere topic, ik denk dat ze het liever face-to-face had gehoord van je. Maar daarom zeg ik: mensen maken fouten (:


    To infinity and beyond •

    Ik herken dat, als je wil praten. Kan dat. Ik zit momenteel in een soort van zelfde situatie als jij. Dus come talk ahha xo


    even a white rose has a black shadowx

    Internet's a bitch. Live with it.

    Ik snap niet dat je een topic over haar gaat maken op een site waar zij ook op zit ook al is ze niet vaak online, dan is het gewoon je eige schuld.
    En nu ik beide topics heb gelezen vind ik je aanstellen en heb absoluut geen medeleiden met je. Ik heb eerder medeleiden met je vriendin dat ze zo erachter moet komen hoe jij over haar denkt. Dat zij zo reageert op dat ATL dat snap ik volkome want dat zou ik ook hebben gedaan als het steeds in mn gezegt werd gedrukt dat mensen zo blij zijn dat ze naar atl mogen en ik zelf niet. dat over die sterren is haar mening en dat moet je respecteren. En de reactie's die werden gegeven in het andere topic waren niet eens zo erg dus ik snap niet dat je daarover gaat lopen huilen.
    En je zult altijd en overal beoordeeld worden hoe oneerlijk het ook soms is.


    (Be)lieve in (you)rself

    Laat ik even lief zijn,


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    30seconds schreef:
    Ik snap niet dat je een topic over haar gaat maken op een site waar zij ook op zit ook al is ze niet vaak online, dan is het gewoon je eige schuld.
    En nu ik beide topics heb gelezen vind ik je aanstellen en heb absoluut geen medeleiden met je. Ik heb eerder medeleiden met je vriendin dat ze zo erachter moet komen hoe jij over haar denkt. Dat zij zo reageert op dat ATL dat snap ik volkome want dat zou ik ook hebben gedaan als het steeds in mn gezegt werd gedrukt dat mensen zo blij zijn dat ze naar atl mogen en ik zelf niet. dat over die sterren is haar mening en dat moet je respecteren. En de reactie's die werden gegeven in het andere topic waren niet eens zo erg dus ik snap niet dat je daarover gaat lopen huilen.
    En je zult altijd en overal beoordeeld worden hoe oneerlijk het ook soms is.


    Gooi er anders nog een laagje bovenop zeg.


    OT: Kop op meid, ik heb ook al in zo'n soort situaties gezeten, maar achteraf weet ik wel dat ik de juiste keuzes heb gemaakt. Als ik je ander topic moet geloven dan is die meid je vriendschap gewoon niet waard.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.