• Mijne zijn allemaal kapot / vies. Dus ik wil graag een nieuwe, maar eens een keer iets anders dan de standaard Invito tas. Suggesties? (cat)

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

V&D

26 - 02 - '16

Ik had drie tassen winkels in de stad zitten, maaruh het internet is altijd een goede keuze

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Ik had hem bij zo'n sportwinkel gehaald, daar hadden ze allemaal Eastpak tassen (want die gebruik ik nog, ook al ga ik nu naar de 5e 8D)

Caution first, always.

http://www.travelbags.nl/tassen/schooltassen/?gclid=CLv7gLbJ6bECFQ3bfAodJkYAXg/#Xpricea

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Ik gebruik altijd gewoon een eastpack rugtas voor school ^^
    ze zijn makkelijk er er zijn hele leuke deisgns. Bij de V&D of een linker met lederwaren.

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Als het kan op de markt.

Ik heb mijn schooltas gehaald in de Perry te Maastricht.

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Feline schreef:
    V&D

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Amazon (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

V&D, meestal. Ik heb altijd een eastpack :')

Destroy what destroys you.

Large, heb ik deze vandaan c:

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Ik heb meestal Converse bowlingbags. Maar dat komt omdat ik ze met 44% korting kan krijgen.

To infinity and beyond •

Ik heb een lederen schoudertas in Marokko gekocht.

If we had not a soul, music would have created it.

Heb gewoon een handtas.

"never let anyone dull your sparkle"

meestal haal ik ze in een mini winkeltje hier in de stad, waar je allerlei merken met korting kan krijgen. Maar dit jaar heb ik hem van de V&D.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see