• Meh, ik zou vandaag van 6/8 moeten werken. Staat in mijn agenda, en stond er zaterdag ook op op het rooster, want ik had dat nog nagekeken..
    En altijd als ik in mijn agenda wat geschreven heb, kijk ik elke dag dat ik weer kom werken, kijk ik het nog na of e rniks veranderd is.
    dus ik ging gisteren naar Limburg, naar mijn zus waar ze op vakantie was.
    Dat was 4 uur rijden. Eindelijk aangekomen krijg ik een smsje van mijn werk; kun je tot 8 komen werken? Dus ik stuur terug, nee sorry, ik ben een dagje weg met mijn ouders. Sturen ze terug; maar je staat op de planning voor vandaag dat je van 5/8 moet werken.
    Wat dus niet waar was, want ik had alles wel 100x nagecheckt. Dus ik de hele tijd; ik heb het goed nagecheckt, en nog gekeken zaterdag bla bla bla. En nu is het allemaal mijn schuld, ik heb blijkbaar verkeerd gekeken. Jup ofcourse, ik check het fucking iedere dag na, hoe kan het dan fout zijn gegaan? En moet ik vandaag maar komen werken. Nu zijn ze lekker boos allemaal en zie ik er tegen op om te gaan werken. Fuck. My. Life.


    Tears stream down your face

    Uhm ja, zo kunnen mensen zijn. Je heb ook geen poot om op te staan als hun het zeggen dan zal het ook wel zo zijn, terwijl het niet zo is. Maarja overleg met je baas er over, en als ze je voortaan op het rooster zetten vraag of ze met je overleggen of je bellen.

    Succes verder. :)


    Some angels have no wings.

    Och, trek het je niks aan. Mensen kunnen heel moeilijk doen. Neem je agenda en je rooster mee de volgende werkdag. Dan kun je laten zien dat je niet opstond. Je moet je dagje niet laten verpesten door hen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Klinkt als Jumbo. Dat heb ik ook altijd gehad, daarom ben ik daar ook weg gegaan. Ik werd er helemaal gek van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kan de rooster in hun neuzen duwen en zeggen HIER zie


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    heb ik ook gehad met de deka..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat doen ze zó vaak. Je moet gewoon een foto maken van het rooster en die laten zien. Gewoon elke keer doen. Want ze naaien je zo erg als je het niet doet.


    Your make-up is terrible

    Zo typisc. Niets van aantrekken, da's het niet waard =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Assassin schreef:
    Dat doen ze zó vaak. Je moet gewoon een foto maken van het rooster en die laten zien. Gewoon elke keer doen. Want ze naaien je zo erg als je het niet doet.


    26 - 02 - '16

    WeCaptureIt schreef:
    Och, trek het je niks aan. Mensen kunnen heel moeilijk doen. Neem je agenda en je rooster mee de volgende werkdag. Dan kun je laten zien dat je niet opstond. Je moet je dagje niet laten verpesten door hen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Assassin schreef:
    Dat doen ze zó vaak. Je moet gewoon een foto maken van het rooster en die laten zien. Gewoon elke keer doen. Want ze naaien je zo erg als je het niet doet.


    Dit dus


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    WeCaptureIt schreef:
    Och, trek het je niks aan. Mensen kunnen heel moeilijk doen. Neem je agenda en je rooster mee de volgende werkdag. Dan kun je laten zien dat je niet opstond. Je moet je dagje niet laten verpesten door hen.


    Life is full of fake people