• De manga is nog best nieuw:
    Assasination Classroom.
    Het gaat over een smiley-tentakel-alien die de maan al vernield heeft en het in maart ook met de aarde gaat doen als hij tegen die tijd nog niet vermoord is. Class E van een middelbare school moet hem dus vermoorden, maar alleen heeft hij niet echt zin om dood te gaan, hij kan vliegen/rennen/whatever hem beweegt tot mach 20, twee keer geluidssnelheid.
    De smiley-alien met tentakels noemen ze Korosensei, een mix van korosenai [onmogelijk/niet te doden] en sensei [leraar].
    Zijn emoties veranderen met zijn gezicht.
    Groen = normaal / tevreden.
    Groene strepen = mocking [ik kan er nu even geen exacte vertaling voor vinden, voor de gek houden, zo iets.]
    Rood = boos.
    Zwart = razend.
    Zo heb je er nog een paar maar die weet ik zo niet of daar ben ik nog niet.
    Hier is chapter 1: klik.

    Volgens mij is hier nog geen topic over, trouwens.

    Lijkt me gaaf. :] Maar ik lees geen manga, dus ik hoop dat er een anime van komt.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 22:40 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Lijkt me gaaf. :] Maar ik lees geen manga, dus ik hoop dat er een anime van komt.


    Life is full of fake people

    Whaha, ik ben nu bezig met chapter 1 te lezen, en ik vind het nu al geweldig! (a)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Ik heb vandaag de manga uit. Weet niet wanneer het volgende chapter komt. D:

    En @Nightray, ik denk dat er wel een anime komt, volgens mij is de manga nu al best populair.