• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    mismi schreef:
    (...)
    ze staan nu nog voor het hek die dicht zit, maar die gaat zo open als het goed is,, dan kunnen ze naar binnen xD

    {oke bedankt, staat er iemand bij het hek? of ben ik de eerste xD?}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    mismi schreef:
    (...)
    [ze staan nu nog voor het hek die dicht zit, maar die gaat zo open als het goed is,, dan kunnen ze naar binnen xD]

    Anne rose Whitlock
    Ik trek mijn knieen op en wacht nog steeds tot het hek open gaat. Ik leg mijn hoofd op mijn knieen terwijl Kyra weer bij het hek vandaan loopt en naast me komt liggen. Rustig aan zegt Kyra tegen me nen geeft me een hoofdje


    [en Stephen zit er ook, is ook een personage van mij]

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 22:56 ]

    (maddison staat er ook al)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Nick zit erook)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jadelynn Sophie Bright
    Ik irritant?! hoor ik Jackie beledigend zeggen. Ze trekt haar neus op. je bent ook wel een beetje irritant soms geef ik toe. Jackie maakt even een afkeurend apengeluidje. Ik ben zoals ik ben en jij was! Zegt ze terug. Ik zucht en aai haar over haar koppie. Ik ben Geen tiener meer. We moeten ons beide gedragen Zeg ik serieus. Ik loop weg naar beneden en open de grote deuren van het kasteel. Nu het hek nog. Ik druk op een knopje en toets de code in. Het hek gaat langzaam open en ik zie mensen al in beweging komen en naar binnen lopen.

    Aiden Samuel Dream
    Ik zucht en stap uit de koets gevolgt door Jake. De poort/hek gaat net open en ik loop gelijk door. Mijn koffer sleep ik achter me aan. Vorig jaar was hier zo een rel. Niet normaal. Ik deed ook mee en ik werd gelukkig niet geschorst, maar de leraren zouden niet blij zijn met mij. Zeker niet blij. De meeste van vorig jaar zijn van school of geschorst. Ik loop met Jake mee naar binnen.

    Kate Skye Woods
    Ik trek voor de zekerheid toch mijn schild over me heen en het hek gaat open. Ik loop naar binnen met mijn koffers achter me aan. Ik keek al om me heen. Het was anders. Alles was mooier gemaakt. Ik loop naar mijn kamer en dump mijn spullen op een bed. Mijn roomie zou ik later wel zien. Ik loop weer naar beneden. Ik hoor overal al geklets. Ik loop naar beneden en ga de tuin binnen. Het was mooier dan eerst. Ik loop door en ga zitten op een bankje. Nu kon ik even relaxen.

    [Kamer indeling komt eraan!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kate Skye Woods & Rachelle Lemmons - Kamer 007

    Maximilliana Sue Smitson & Anne Rose Whitlock - Kamer 003

    Maddison Aoife livingstone & Kendra Momsen - Kamer 018

    Jongens:
    Raico James Night & Athan caspers - Kamer 020

    Aiden Samuel Dream & Nick Sheeran - Kamer 011

    Stephen Connery & ... - Kamer 009

    Kamer indeling!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik ga een film kijken, reageer daarna weer]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Athan caspers
    de poort gaat open Sakon schiet direct naar binnen zuchtend loop ik achter hem aan met mijn koffer benieuwd over waar ik ga slapen en wie mijn kamergenoot word.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 23:12 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Nick Sheeran
    Er waren al veel mensen en het hek ging open.De meesten gingen naar binnen,maar ik aarzelde even en keek naar Toxoc die al naar binnen liep.Ik hield mijn koffer stevig vast en volgde hem.Het was een ruime binnen plaat die mooi opgemaakt was.Tox was al het gebouw binnen ,dus ik volgde maar.Eenmaal binnen keek ik wat rond,waar zou ik nu slapen en wie is mijn roomie?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stephen Connery
    Het hek gaat open en ik sta op. Ik zie Aiden aankomen en hem meteen doorlopen In ieder geval nog een bekendie die is overgebleven van vorig jaar zeg ik in gedachte tegen Bandit terwijl die ook opstaat. Ik pak mijn koffer en ga ahter Aiden aan. 'Heej Aiden"

    Anne Rose Whitlock
    Ik kijk op als ik het hek open zie gaan. Ik zucht even en pak mijn koffer. Kyra staat ondertussen ook op en wacht tot ik met haar meeloop naar binnen. Met mijn ene hand trek ik mijn koffer achter me aan en met mijn andere hand raak ik Kyra der hoofd aan. Ik loop naar binnen en kijk op de lijst voor de kamerindeling.

    {weten ze nu al in welke kamer ze slapen of komt iemand dat vertellen?}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Aiden Samuel Dream
    'Heey Aiden.' Hoor ik plots. Niemand kende mijn naam behalve mensen die geschorst waren. Ik draai me om en zie Stephen. 'Eey Stephen. Niet geschorst zo te zien.' Zeg ik grijnzend. Ik loop met hem richting de jongenskamers. 'In welke kamer zit je? Ik zit in 11.' Vraag ik hem dan. Ik kijk naar de kamer 11 en vraag me af wie mijn roomie word


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vasilios schreef:
    {weten ze nu al in welke kamer ze slapen of komt iemand dat vertellen?}
    [staat een stukje naar boven en in de story ;)]

    Vasilios schreef:
    {weten ze nu al in welke kamer ze slapen of komt iemand dat vertellen?}
    Ze weten in welke kamer, maar weten niet met wie]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stephen Connery
    "Neej niet geschorst, jij ook niet zo te zien." en ik loop met hem mee naar de jongenskamer "In welke kamer zit je? Ik zit in 11" zegt Aiden en ik kijk ook op de lijst. Ik zit in kamer 9.. ze zijn zeker bang dat we de boel afbreken" en ik moet lachen.