• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik lach als ik toekijk. 'Goed gedaan,' zeg ik als ze klaar is. 'Maar doe mij inderdaad dan maar een duo!' en ik kijk haar aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Oke ik heb er twee, dus je kan kiezen, deze , hij is op een rustig liedje en dan heb je nog deze , die is ook cool.' en doe ze beide voor en kijk dan Sam aan. 'Welke wil je?' vraag ik dan grinnikend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kijk toe hoe ze beiden doet. 'Doe maar de eerste,' zeg ik dan. Ik heb de eerste keer gelijk goed opgelet. Dus ik heb gezien hoe ze de technieken doet. 'Teach me.'

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 21:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Alright, I Will Teach You.' zeg ik dan uitdagend en begin dan en na een tijdje heeft hij het door. 'Je doet het inderdaad goed.' zeg ik dan en stop even en glimlach dan naar hem.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 21:49 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Het lukt me al snel redelijk goed, waar ik blij om ben. Ze kijkt me glimlachend aan en ik kijk glimlachend terug. [Dan loop ik naar haar en pak haar vol op de bek en kus met alles war ik in me heb :Y)] 'Ni hebben we beiden weer iets geleerd.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik en knik. 'Het was leuk en je doet het inderdaad erg goed.' zeg ik dan lachend. 'En we hebben inderdaad allebei iets geleert.' zeg ik dan grijnzend. 'Wat gaan we nu doen?'

    [Jij wil haar wel heel graag zoenen, zullen we ze laten zoenen? dan komt er een heel drama? Haha en drama is cool!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HAHAHAHAHA. Lol. Dan komt er inderdaad drama :Y) awwww, maar dat kan ik Ian niet aandoen :Y)

    Lol. Ik maak maar een grapje :P Sam gast sowieso niet zoenen. En ik neem aan Naomi ook niet :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik loop naar haar toe en zucht dan. 'Exht geen flauw idee wat we kunnen doen,' zeg ik dan. Ik kijk haar aan. 'Het was wel leuk met je.' en ik glimlach naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee, haha, maar zou wel grappig zijn, en is inderdaad zielig voor Ian, haha! en nee Naomi zou dat nooit doen, ze is hel trouw. :X]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 22:31 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Het was inderdaad leuk, ook met jouw.' zeg ik dan en glimlach ook naar hem. 'En ik weet ook niet wat we kunnen doen.' zeg ik dan en grinnik en haal mijn schouders op en glimlach dan weer naar hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sam's Turn... :) What's Gona Happen... :8]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Naomi laat me gewoon goed voelen. En dat heb ik al een tijd niet gevoelt. En hoe ze glimlacht naar me. Ik glimlach. Ik sta voor haar. En ik weet niet zo goed wat ik moet doen, maar dan zet ik nog een stap in haar richting. En dan druk ik mijn lippen op die van haar. Ik weet niet wat ik doe.

    [sorry Ian.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik weet een niet wat er gebeurt maar sluit dan toch mijn ogen en zoen hem terug, ik mag dit niet doen, Ian. Maar iets in me zorgt dat ik me niet terug trek en nu zelfs mijn handen op zijn borst laat rusten.

    [Poor Ian, maar Naomi is naughty girl.. Dat klonk echt zo verkeerd...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik voel haar terugzoenen en ze laat haar handen op mijn borstkas. Ik leg mijn handen op haar heupen. En dan denk ik aan Ian. Ik verbreek de kus en kijk haar aan. 'Ian?' vraag ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.