• Heey, ik zoek een cover voor mijn eerste verhaal hier op quizelt
    - De titel:Edhelia
    - Evt. nog wat andere tekst: When a broken heart turns into an adventure
    - Evt. de sfeer: Geheimzinnig, sprookjesachtig
    - Evt. een korte beschrijving van je story: Als Suzal op een dag met een gebroken hart thuiskomt vind ze een dagboek. Het blijkt geen gewoon dagboek te zijn, maar de laatste roep om hulp van Edhelia. Edhelia is het rijk van de dromen, het rijk waar de sprookjes wonen. Maar Ehelia wordt bedreigd. Ze zijn namelijk niet het enige rijk. Er zijn ook nog altijd de nachtmerries, de griezelverhalen, het rijk Skripet. En zij zijn in opstand gekomen, ze willen Edhelia verwoesten en heersen over de mensen. Zal Suzal op tijd zijn om de mensheid te behoeden voor een wereld van nachtmerries en griezels?
    - Evt. nog iets anders: Iets met een poort moet erin

    bump


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die van mij is niet super mooi;



    Wil je me waarschuwen als je er aan begint?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Mockingjays schreef:
    Die van mij is niet super mooi;



    Wil je me waarschuwen als je er aan begint?

    Hij is wel mooi, maar niet wat ik zoek

    .

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:28 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    .

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:39 ]


    Be yourself, then you reach the most!

    Sorry mijn laptop is kapot en op de computer van mijn ouders heb ik alleen Paint, maar zou je me willen waarschuwen? :D


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    euhm, sorry ik vond die van mij niet meer heel mooi dus ik heb hem er maar weer afgehaald.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Oké, vreemd.
    Ik heb ooit aan coverwedstrijd meegedaan in Maart, en toen moest je kiezen tussen enkele verhalen en daar een cover voor maken.
    Ik had Edhelia gekozen, en de verhaallijn klopt precies. :'D Ontzettende toeval, of was dat jou verhaal?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Oké, vreemd.
    Ik heb ooit aan coverwedstrijd meegedaan in Maart, en toen moest je kiezen tussen enkele verhalen en daar een cover voor maken.
    Ik had Edhelia gekozen, en de verhaallijn klopt precies. :'D Ontzettende toeval, of was dat jou verhaal?

    Kan wel kloppen
    Ik had toen nog geen acount en toen heb ik aan een vriendin gevraagd of zij wou kijken voor een cover voor mij
    Weet je nog waar die opdrachten zijn gebleven? Dan kan ik daar ook ff een kijkje nemen

    Story van de wedstrijd staat er niet meer op, maar dit is/was mijn cover;

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wil je me vertellen wanneer je begint?
    ik vind het een leuk idee!


    Be yourself, then you reach the most!