hey ,
Ik heb vroeger kinderen van 6 tot 16 jaar leren dansen .
Dat gratis en vrijwillig , omdat ze niet rijk zijn en vele hebben het moeilijk .
hoe het begon !
Op een dag ben ik op een plaats gegaan waar mensen wonen die het moeilijk hebben .
ik ben daar gegaan en ik was geschrokken . Want als je ziet wat die mensen doormaken ..... dan dan heb je een gevoel dat je iets voor ze moet doen !
Ik ben adopteert en had het vroeger nooit makkelijk !
dus ik dacht dat ik iets leuk met de kinderen zou kunnen doen .
Dus heb ik een club opgericht waar iedereen ken komen en ik kan hun leren dansen en breakdancen . in het begin was iedereen bang , maar toen ben ik bij een paar gezinnen gegaan en heb met hun gepraat , en toen plotseling had ik meer dan 50 kinderen !
Als ik ze heb leren dansen dan vergaten ze op een moment al hun zorgen , wat me heel blij maakte
en ik heb hun niet alleen leren dansen .
ik heb hun ook de mooie kanten van het leven getoont !
Ik ben bv. eens met die kinderen naar het strand gegaan . En als je die kinderen zo blij ziet ... dan ben je zelf ook heel blij !
Maar daar was een gezin die het zeer moeilijk had echt moeilijk ! Want ze leefden van maar 550 euro in maand , ze moesten 400 euro huur betalen en dan nog school en eten !
dus ben ik eens met dat gezin naar een werk interim gegaan en heb ze geholpen beter werk te krijgen !
En in mijn club was daar ook een meisje van 16 die me aan mijzelf deed denken !
want ze heeft mij verteld dat haar familie ze verwaarloosde en dat ze dronk en drugs nam om de pijn te verzachteren ....... dat ze op school goed was , maar ze kon niet regelmatig gaan want wie zou er anders op haar kleine zussen en broers letten .
dus heb ik eens met die familie gesproken , en ik heb ze naar een familie therpeuter gebracht ( de kosten heb ik tuurlijk overgenomen )
en nu dat ik hier in England studeer missen ze me ze hebben geschenkjes gestuurd en brieven ! en ook nog een concert kaart voor The Wanted ! En Het meisje is ook op bezoek gekomen en ze heeft verteld dat het nu beter gaat ! En dat ze zelf om het Gymnasium gaat !
lief van hun eh ?
en ja ik weet ik ben slecht in uitleggen en jah jullie gaan zeker de helft niet verstaan ! :P:P:P
what goes around come BACK around !