ANNE EEN KORTE SAMENVATTING VAN NIKKI: (let wel op de datum)
Panini zei op 8 aug 2012 - 20:37:
Lisanne en Melissa hadden zich ingeschreven om bèta te worden.
Gister of vandaag hadden ze een pb gekregen waarin stond dat ze door waren naar de tweede ronde maar er stond ook in dat ze dat voor zich moesten houden. Lisanne was ubersupermegablij over het feit dat ze door was dus dat deelde ze even mee, maar ze zei wel dat de reden van haar blijheid geheim was. Melissa zei dat ze wel wist waarom Lisanne blij was en toen was het (voor mij, voor de rest blijkbaar niet) best wel obvious waar het over ging. Na urenlang smeken kreeg de rest een paar hints van Lisanne/Melissa over waarom ze blij waren. En uiteindelijk konden ze het gewoon ècht niet meer voor zich houden en hebben ze het min of meer verteld (al snapte Marthe het nog steeds niet). Ze hebben het niet letterlijk gezegd, maar het kwam er wel op neer.
Toen kwam Melissa erachter dat er allemaal bèta's op haar profiel hadden gekeken en dat bleek bij Lisanne ook het geval te zijn. en toen, poef, zaten er ineens ook bèta's in het topic. Dat vond Lisanne niet zo leuk en ze vroeg een paar keer waarom dat zo was maar ze kreeg geen antwoord. Daar werd ze pissig van want ze vond het nogal asociaal (Daar ben ik het mee eens. Oké, tuurlijk mag iedereen in elk topic komen, maar je kan toch ook vertellen waarom je ons in de gate houdt?)
Lisanne werd steeds pissiger en uiteindelijk werd ze zo vervelend dat de crew boos op haar werd ^^
Volgens mij is dat het zo'n beetje.
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.