• toen jullie werden afgewezen? hier ben ik best wel benieuwd naar, ik bedoel, ging je foreveralone op je kamer zitten huilen, steun zoeken bij vrienden, het gewoon achter je laten en accepteren.. tell me your stories? : )


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Strider schreef:
    Ik ben nog nooit afgewezen, iedereen accepteerde het.
    Oke, just kidding, nog nooit iemand gevraagd. :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    wel eens afgewezen maar weet niet meer hoe het ging dus zal het ook niet belangrijk zijn. en aan mij is er nog nooit aan mij gevraagd

    Ehm... Ik geloof dat ik nooit echt op iemand ben afgestapt en verkering heb gevraagd. Zulke dingen groeiden meestal :x
    Behalve één keer... Toen zei hij ja. Dus ben nog nooit op zo'n manier afgewezen. Maar wel na een week of twee gedumpt. En dan ga ik inderdaad forever alone op m'n kamer zitten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben nog nooit afgewezen... :'D En dat meen ik serieus.


    -

    Nog nooit afgewezen, dus ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    het is een keer gebeurd, de jongen was een goede vriend en durfde me niet meteen af te wijzen. Hij stuurde me later een mailtje dat hij niets met me wou. Het begon alleen met sorry dus ik en mijn vriendinnen hebben een kwartier daarom zitten lachend. Daarna deed het wel pijn maar ik ben intussen over hem heen en we zijn nog steeds heel goede vrienden.


    Remember to be ridiculous.

    Cydonia schreef:
    Niet gehad, ik heb zelf wel eens iemand afgewezen. Gelukkig..


    Tell me about it, stud.

    Nog nooit iemand zelf gevraagd. Wel iemand een keer afgewezen.


    What's so bad about being different?

    Ik ben ook een paar keer in mijn leven afgewezen.
    Ik ging natuurlijk heel veel huilen, want ik ben daar heel gevoelig voor :$
    Maar ik ging ook heel veel afleiding zoeken, met vriendinnen lekker dingen bakken, shoppen, gezichtsmaskertjes doen en veel comedy films kijken of juist huilfilms. Ik schreef het ook van me af.
    Uiteindelijk kom je er wel overheen en gaat je leven door en komt er een veel betere gast in je leven. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nog nooit afgewezen..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik was gelukkig. Ik was gewoon blij dat ik het hem had gezegd, want het knaagde echt aan mij. Het heeft onze vriendschap zeker niet verpest, want 4 à 5 maanden later waren we uiteindelijk toch samen en dat zijn we na meer dan 3 jaar nog steeds.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou ik ben nog nooit afgezen, wel een x gedumpt maar daar was ik het zelf mee eens na enkele ruzie's...

    Maar me hart was wel gebroken toen mijn vriendin vertelde dat ze van haar vriendin had gehoord (die wel eens met me crush omgaat) dat hij Mij niet leuk vond, en dat brak me hart. Ja en toen ging ik op me kamer zitten janken :3
    alleen het is onzin want hij heeft me verteld dat die me leuk vind, en ik ga met hem uit binnenkort. Dus happy mee.


    even a white rose has a black shadowx

    Ik ben al wel een paar keer afgewezen.. dan ging ik uithuilen op mijn kamer. Ik schreef een liedje erover en zocht steun & afleiding bij vrienden. (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Uneventful schreef:
    Ik heb nooit echt een desperate crush gehad, ik vond niemand ooit leuk genoeg dat ik er verdrietig om zou worden.


    Life is full of fake people

    Ik ben nog nooit afgewezen.
    Niet dat ik geen mensen heb gevraagd of zo, maar gewoon nog nooit afgewezen. ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.