• toen jullie werden afgewezen? hier ben ik best wel benieuwd naar, ik bedoel, ging je foreveralone op je kamer zitten huilen, steun zoeken bij vrienden, het gewoon achter je laten en accepteren.. tell me your stories? : )


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nog nooit afgewezen geweest. Wel al gedumpt geweest en gelukkig maar, wat een loser.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    na 5 jaar samen zijn was het uit maar het moest , en ij had dat aangenomen en we zijn frends gebleven


    what goes around come BACK around !

    Ik werd al snel genoeg afgewezen door die gene waar ik toen verliefd op was. Haha het gaf me alleen nog meer moed om hem te vragen lol. Ik ben uiteindelijk 8jaar bezig geweest. Helaas zonder geluk. Terwijl iedereen denkt dat wij iets gehad hebben. Maar ach. ik zit er niet over in, hij is nu echt zo'n lelijke mooiboy.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Insurgent schreef:
    Zover ik me herinner heb ik nog nooit iemand gevraagd.

    Me neither.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Uneventful schreef:
    Ik heb nooit echt een desperate crush gehad, ik vond niemand ooit leuk genoeg dat ik er verdrietig om zou worden.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Insurgent schreef:
    Zover ik me herinner heb ik nog nooit iemand gevraagd.


    Believe in yourself.

    Ik ben ook nog nooit afgewezen, maar dat komt omdat ik nog nooit iemand gevraagd heb, omdat ik bang ben om afgewezen te worden.


    Take a breath & let the rest come easy

    Ik was er in het begin best verdrietig om, en we waren collega's dus ik kwam hem regelmatig tegen
    Hij deed eerst ook of hij in mij geïnteresseerd was
    Maar ik ben gewoon verder gegaan met mij leven, was toch een asshole :Y)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 19:29 ]

    Ik ben nog nooit afgewezen maar ik denk dat je gewoon veel met vrienden moet weggaan en het vergeten, dan zijn ze je niet waard toch?

    AgentE schreef:
    Ik ben ook nog nooit afgewezen, maar dat komt omdat ik nog nooit iemand gevraagd heb, omdat ik bang ben om afgewezen te worden.


    26 - 02 - '16

    AgentE schreef:
    Ik ben ook nog nooit afgewezen, maar dat komt omdat ik nog nooit iemand gevraagd heb, omdat ik bang ben om afgewezen te worden.


    SLOAN.

    Nog nooit afgewezen omdat ik het alleen vraag als ik het zeker weet, en meestal vroeg de ander het ..


    Life is hard and then we die

    Ehm, ermee leren leven?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik ben nooit afgewezen =x ik ben een o zo goede jongen ( echo ftl ) dat iedereen ja zegt ;D

    Treuren over mijn verloren eer.. xd


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.