• Heeeuuuii,

    Beschrijf diegene boven je.
    Bijvoorbeeld; Het lijkt me... Een aardig/onzeker/behulpzaam persoonn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Je lijkt me iemand met een hele hechte vrienden groep die veel voor je beteken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je lijkt me heel lief en schattig.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Brynjar schreef:
    Je lijkt me heel lief en schattig.


    Dat is sarcastisch.. toch?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    (...)

    Dat is sarcastisch.. toch?

    Ja het komt door je profielfoto maar town zag ik dat je 15 jaar was dus lijk je me eigenlijk aardig want ik ken je eigenlijk helemaal niet! xD


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik denk dat jij nogal lief maar hyper bent.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik denk dat jij een heel open en positief ingesteld persoon bent.


    26 - 02 - '16

    Je lijkt me een modieus persoon

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 19:37 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik denk dt je een verstandig persoon bent die weet wat ie zegt. Sorry, Feline was in 1e instantie boven mij.

    Uhm, nu de daadwerkelijke: Ik denk dat je een goed inlevingsvermogen hebt.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 19:38 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je lijkt me een persoon die veel geeft om wat andere denken (niet rottig bedoelt), maar dit haar niet laat beinvloeden


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kut computer, deze comment bestaaattt nieeett

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 19:46 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jij lijkt mij een persoon die weet wat ze denkt en een goede mening vormt over dingen.


    26 - 02 - '16

    Je lijkt me een heel aardig en serieus persoon


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Je lijkt me een heel jollig/niet serieus persoon, met een groot hart voor muziek


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Haha klopt helemaal niet^^
    jij lijkt mij een heel hieper iemand


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jij lijkt mij een enthousiast persoon


    26 - 02 - '16