Ja, topic-bui. Verveling enzo.
Er viel OPEENS vanuit het NIETS een freaking SPIN op mijn toetsenbord.
Like, wtf. o___o
I hate spiders so much. ;__;
-
13 aug 2012 - 2:2813 aug 2012 - 2:3313 aug 2012 - 2:37
Haha. Oké, daar zou ik gewoon mijn kat op loslaten. Die vind spinnen toch veel leuker dan ik ze over het algemeen vind.
Til hug og blod.
13 aug 2012 - 2:3813 aug 2012 - 2:40Bahh. Hij beweegt zo vies. Krijg je de rillingen van.
Wel langzaam genoeg om dood te trappen als hij zo loopt, i.i.g.
Kleintjes heb ik wel mee leren leven, maar zo'n teringbeest zal echt niet levend uit m'n buurt weglopen. :'D[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 2:41 ]
Til hug og blod.
13 aug 2012 - 2:40Bloodlust schreef:
Haha. Oké, daar zou ik gewoon mijn kat op loslaten. Die vind spinnen toch veel leuker dan ik ze over het algemeen vind.
Ik wil ook wel een kat.
Helaas heb ik hier een snurkende hond naast me liggen die nu mijn bed in pikt.13 aug 2012 - 2:41Bloodlust schreef:
Bahh. Hij beweegt zo vies. Krijg je de rillingen van.
Wel langzaam genoeg om dood te trappen als hij zo loopt, i.i.g.
Kleintjes heb ik wel mee leren leven, maar zo'n teringbeest zal echt niet leven uit m'n buurt weglopen. :'D
Of met die enorm lange poten. Echt, gadverdamme.13 aug 2012 - 2:42Strider schreef:
(...)
Ik wil ook wel een kat.
Helaas heb ik hier een snurkende hond naast me liggen die nu mijn bed in pikt.
Maak je die wakker en beweer je een speeltje/lekkertje te hebben. Wie weet is je hond dom genoeg om het beestje te pakken. Honden zijn vaak niet erg snugger of makkelijk beet te nemen, dus het is altijd een poging waard.Til hug og blod.
13 aug 2012 - 2:43Strider schreef:
(...)
Of met die enorm lange poten. Echt, gadverdamme.
Mwah, die gaan op een afstandje nog wel. Ik vind die grote dikkertjes het engste in ieder geval. x.xTil hug og blod.
13 aug 2012 - 2:44Bloodlust schreef:
(...)
Maak je die wakker en beweer je een speeltje/lekkertje te hebben. Wie weet is je hond dom genoeg om het beestje te pakken. Honden zijn vaak niet erg snugger of makkelijk beet te nemen, dus het is altijd een poging waard.
Nee mijn hond trapt daar al niet meer in helaas. :c
Hoewel, met vliegen doet ze het nog wel. Dan gaat ze happen en hoor je echt die tandjes op elkaar komen. :'D13 aug 2012 - 2:45Mm, dan moet het maar met je blote handen, zodat 'ie lekker over je vingers kan kriebelen!
Til hug og blod.
13 aug 2012 - 2:50Bloodlust schreef:
Mm, dan moet het maar met je blote handen, zodat 'ie lekker over je vingers kan kriebelen!
Alleen de gedachte al.
Nee, ik heb net dat beest van mijn laptop afgeslagen, vervolgens mijn slipper erop gegooid en toen nog extra plat getrapt.
Ik ben de grootste dierenliefhebber ooit!13 aug 2012 - 4:1013 aug 2012 - 9:0313 aug 2012 - 10:0113 aug 2012 - 10:23