• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:18 ]

    Ik zou een kat nog net mee naar bed nemen, maar een hond niet. Ik wil geen kwijl in mijn bed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik zou een kat nog net mee naar bed nemen, maar een hond niet. Ik wil geen kwijl in mijn bed.

    Mijn hond kwijlt niet. :Y)

    Mijn honden zouden dat dus niet kunnen, want ze worden midden in de nacht wakker en blaffen heel de tijd omdat ze aandacht willen :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    lol die van mij slaapt ook in haar mand en dan houdt ze me nog wakker met haar gesnurk snachts >.< of dan maakt ze herrie door in haar slaap met haar pootjes tegen haar mand te schoppen XD

    maar schattige hond ^^

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 0:08 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik heb geen hond of kat maar als ik ze zou hebben zou ik ze nooit mee in mn bed nemen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Onze hond mag niet eens de trap op, dus slaap ze ook nooit op mijn kamer of in mijn bed. Daarvoor is ze eigenlijk ook wat te groot, dan zou er sowieso één van ons uit bed vallen, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Belarus schreef:
    Mijn honden zouden dat dus niet kunnen, want ze worden midden in de nacht wakker en blaffen heel de tijd omdat ze aandacht willen :'D

    Ah dat is niet handig. x3

    TheCosplayer schreef:
    lol die van mij slaapt ook in haar mand en dan houdt ze me nog wakker met haar gesnurk snachts >.< of dan maakt ze herrie door in haar slaap met haar pootjes tegen haar mand te schoppen XD

    maar schattige hond ^^

    Eigenlijk klinkt jouw hond best schattig hahah :3

    Square schreef:
    Onze hond mag niet eens de trap op, dus slaap ze ook nooit op mijn kamer of in mijn bed. Daarvoor is ze eigenlijk ook wat te groot, dan zou er sowieso één van ons uit bed vallen, haha. ^^

    Daar heb je dan ook niet veel aan nee haha ;D

    Strider schreef:
    (...)
    Ah dat is niet handig. x3

    Maar het zijn wel schatjes hoor, als ze stil zijn :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aaw het ziet er wel schattig uit :3
    Mijn kat ging toen ze klein was altijd bij mij onder de dekens liggen, so cute


    As travars

    Belarus schreef:
    (...)
    Maar het zijn wel schatjes hoor, als ze stil zijn :Y)

    Geloof ik best ^^
    ... mijn hond snurkt nog harder... maar ik wil haar niet wakker maken haha, wat doe ik nu .__.

    Caulfield schreef:
    Aaw het ziet er wel schattig uit :3
    Mijn kat ging toen ze klein was altijd bij mij onder de dekens liggen, so cute

    Aw, kleine katjes zijn altijd schattig :Y)

    Strider schreef:
    (...)
    Eigenlijk klinkt jouw hond best schattig hahah :3


    is ze ook alleen snachts kan ze dan vervelend zijn XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Aahw, wat een schatje :33.

    Mijn hond slaapt eigenlijk áltijd bij iemand in bed, bij m'n moeder of bij mij. Als ze bij mij ligt, pakt ze altijd mijn teddybeer en gaat er dan mee slapen. :'D

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 0:58 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.