• Wat denken jullie? Komen die nog bij elkaar of is het einde verhaal tussen die 2?

    XtheStoryX schreef:
    (...)

    Zelf ben ik een puber :3, maar wat je zegt klopt wel. 3; Pubers duiken vaak met andere het bed in terwijl ze met iemand een ''vaste'' relatie hebben. Eigelijk helemaal niet zo vast maar okee.


    Ik ben zelf ook een Puber hoor :3
    Het deed me gewoon aan hun gedrag denken. Ik zeg voordat ik denk :3

    Weetje, ik ken best wel veel mensen die vreemd gingen tijdens hun relatie. Ook familie leden. Mijn vader zijn ex vriendin ging vreemd. Dus jaa.

    Facetious schreef:
    (...)

    Ik ben zelf ook een Puber hoor :3
    Het deed me gewoon aan hun gedrag denken. Ik zeg voordat ik denk :3


    Haha, ja;D. Ik ging vreemd, maar ik wist niet meer dat we hadden, want ik zag hem nooit.. okee dat faalt best wel hard.

    Mortician schreef:
    Dafuq happend between them? O_O


    Kristin bedroog Robert. Robert werd boos. Kristen kreeg spijt. Ze kregen ruzie over de hond. Robert weg.
    Wat ik als laatste heb gelezen is dat Robert het moeilijk had en haar nog niet had vergeven.

    Mortician schreef:
    Dafuq happend between them? O_O


    Kristen Stewart is vreemdgegaan met die regisseur van "Snowwhite and the Huntsman" en nu is Robert bij haar weg, voor zover ik weet.


    Tell me about it, stud.

    XtheStoryX schreef:
    (...)

    Ik geloof niks tot ik het van hun zelf hoor. Ik lees dit only op Hyves.


    In een interview (met de Stars geloof ik) zei Robert dat hij Megan nog nooit ontmoet had, maar hij haar graag eens in het echt wilde zien. Dit is waarschijnlijk dus gewoon een roddel. :')


    Tell me about it, stud.

    Foxx schreef:
    (...)

    Kristen Stewart is vreemdgegaan met die regisseur van "Snowwhite and the Huntsman" en nu is Robert bij haar weg, voor zover ik weet.

    Oké dan. :3
    Ik vond ze altijd wel leuk samen, haha. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Weetje, ik vond ze echt een leuk stel, maar tja.

    Volgens de Hitkrant is het uit
    En ik vind het zo jammer en zo dom van Kristen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ook. Hij is namelijk vet knap.

    Ik vond altijd al dat het net een extra publiciteitspunt leek voor die serie, maar daarnaast vond ik hun toch al niet cute samen.


    -

    Strider schreef:
    Als ik Robert was, had ik er een einde aan gemaakt.
    Ik zou Kristen niet meer vertrouwen.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Haha, wist niet dat mijn topic zovaak op werd gereageert.

    Nou ja, niemand kan het lang uithouden met zo'n chagrijnig mens.


    Food.

    Is zij chagerijning? Of hij?