• http://www.quizlet.nl/stories/94462/middelbare-school/

    Willen jullie a.u.b mijn storie lezen? Na 10x lezen ga ik verder met het volgende hoofdstuk. Als je wil dat ik een berichtje stuur als ik verder ben moet je het even zeggen..

    Waar gaat het over:
    Het gaat over Evy die nieuw komt op school. Iedereen kent elkaar al. Zij heeft een emo look en denk dat ze er niet bij gaat horen. Dan ontmoet ze in de klas een ander emo meisje Cat. Ze worden goed bevriend met elkaar. Ze zijn normaal. Niet populair, maar ook niet het pispaaltje. Lisa is een arrogant meisje dat zeer populair is op school en in de klas. Haar bij naam is dan ook prinses, omdat ze zich verwend gedraagt. Op een geven moment moeten 8 leerlingen nablijven. De conciërge let op hun. Ze horen ineens een gegil door de school gaan. Ze besluiten op onderzoek te gaan, maar verdwijnen een voor een...

    Heeuuiii,

    Ben een ding vergeten te schrijven... Als je tips voor me hebt om het verhaal leuker te maken.. Stuur dat maar naar mijn inbox;D

    Dank je(flower)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:59 ]

    Nog maar 5 mensen en ik ga verder met hoofdstuk 2;D

    Het spijt me dat ik je dit moet zeggen, sinds ik weet dat je nieuw hier bent.
    Bumpen. Mag. Niet.
    Dus je mag niet twee keer achter elkaar op je eigen topics reageren.


    -

    Oh sorriee, bedankt voor het zeggen.. Het maakt niet uit hoor, nu weet ik dat teminste!

    Ohh, hij is zo leuk! Nog maar 2 mensjes lezen dan gaat ze (eindelijk) door met hoofdstuk 3~!!

    En ze schrijft gelukkig in lange stukken en niet van die kútterige kleine mini stukjes.

    Roomijs schreef:
    Ohh, hij is zo leuk! Nog maar 2 mensjes lezen dan gaat ze (eindelijk) door met hoofdstuk 3~!!

    En ze schrijft gelukkig in lange stukken en niet van die kútterige kleine mini stukjes.


    Haha, dankje wel moppie(H)

    Enkel al omdat je pas verder gaat als een bepaald aantal mensen het gelezen hebben, lees ik het niet. Sorry.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:10 ]


    comfort in c h a o s

    Je moet nooit "pas doorgaan bij zoveel lezers/reacties/abo's". Als schrijven echt je passie is, doe je het toch wel, of je nou 10 of 100 lezers hebt.


    ars moriendi

    Austen schreef:
    Enkel al omdat je pas verder gaat als een bepaald aantal mensen het gelezen hebben, lees ik het niet. Sorry.


    Oh kee. Dat kan. Ik doe niet extreem hoog.. 10 Mensen, maar ieder zijn ding

    Huntelaar schreef:
    Je moet nooit "pas doorgaan bij zoveel lezers/reacties/abo's". Als schrijven echt je passie is, doe je het toch wel, of je nou 10 of 100 lezers hebt.


    mm, je hebt gelijk. Weetje wat, ik ga wel nu verder met hoofdstuk 3.

    XtheStoryX schreef:
    (...)

    mm, je hebt gelijk. Weetje wat, ik ga wel nu verder met hoofdstuk 3.

    Schrijven moet je echt doen omdat je het leuk vind. Als anderen je story dan ook kunnen waarderen, is dat alleen maar heel erg leuk meegenomen (; Succes ermee!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Schrijven moet je echt doen omdat je het leuk vind. Als anderen je story dan ook kunnen waarderen, is dat alleen maar heel erg leuk meegenomen (; Succes ermee!


    Ik hou inderdaad van schrijven, bedankt voor de tip. Hoofdstuk 3 is nu al klaar