• Mijn vader zit aan de eettafel mijn iPod te repareren (er zat een barst in het scherm en hij zei dat hij het schermpje zelf wel kon vervangen) en ik zit op de bank in dezelfde kamer. Op zich allemaal prima, maar af en toe hoor ik hem dingen zoals "aw, shit" of "argh" zeggen. Dat is niet echt geruststellend, maar ik weet niet zeker of ik hem wel durf te vragen wat er allemaal misgaat. ><

    Waar maken jullie je op dit moment zorgen over?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Assassin schreef:
    Maak je niet druk, zo doen mannen vaak. Ze worden al gek van de kleinste dingetjes die niet gaan zoals ze willen. Het komt vast wel goed.

    Ai, da's niet zo best ;o;

    Ik begin me langzamerhand een beetje zorgen te maken om m'n zusje en m'n moeder.. Ze zouden 2~3 uur geleden een klein stukje lopen/skaten, en het stuk dat ze zouden doen is niet zo lang. Ze zouden alweer een tijdje terug moeten zijn ._.
    Achja, ze nemen vast een omweg ofzo.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:36 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Om helemaal niets, gelukkig! ^^


    --

    Ik moet morgen weer naar school, maar mijn ouders willen dat ik mijn eigen laptop meeneem en ze hebben totaal niks geregeld qua schoolspullen enzo dus nu heb ik niks en ik begin gelijk met les


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik moet morgen weer naar school, maar mijn ouders willen dat ik mijn eigen laptop meeneem en ze hebben totaal niks geregeld qua schoolspullen enzo dus nu heb ik niks en ik begin gelijk met les



    Ai, dat lijkt me pas eng.. Succes!

    Waar de hell mijn ipod is*-*


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Update: Mijn vader beweerde dat het "nog niet helemaal hopeloos" was, maar dat was helaas voornamelijk onzin. Hij heeft per ongeluk een soort draadje stukgemaakt dat naar de powerknop leidt. (no_chears)

    Morgen ben ik jarig, dus dan krijg ik een nieuwe, maar ik mag wel lekker nog 89 euro gaan meebetalen. Blegh. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom moet je mee betalen. Hij heeft het toch stuk gemaakt?

    Zo moeilijk is een iPod repareren niet. Ik heb ernaast gezeten toen mijn vader het deed en ik zou het zelf waarschijnlijk nog wel kunnen.
    Hopelijk leeft ie nog.
    En ik heb geen idee waar ik me zorgen over maak. Of ik alle vakantievrienden ga terug vinden of zo iets?


    Food.

    Scharry schreef:
    Zo moeilijk is een iPod repareren niet. Ik heb ernaast gezeten toen mijn vader het deed en ik zou het zelf waarschijnlijk nog wel kunnen.
    Hopelijk leeft ie nog.
    En ik heb geen idee waar ik me zorgen over maak. Of ik alle vakantievrienden ga terug vinden of zo iets?


    Misschien niet, maar er is toch iets misgegaan toen mijn vader het deed. Hij is nu echt stuk. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    XtheStoryX schreef:
    (...)


    Ai, dat lijkt me pas eng.. Succes!

    Dankje, ik zit hem totaal te spacen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Dankje, ik zit hem totaal te spacen


    Misschien als je het uitlegt en dan morgen gelijk de spullen gaat kopen na school...

    Scharry schreef:
    Zo moeilijk is een iPod repareren niet. Ik heb ernaast gezeten toen mijn vader het deed en ik zou het zelf waarschijnlijk nog wel kunnen.
    Hopelijk leeft ie nog.
    En ik heb geen idee waar ik me zorgen over maak. Of ik alle vakantievrienden ga terug vinden of zo iets?


    Nou, daar verkijk je je vies op. De technologie die ze in iPods en iPhones gebruiken zijn moeilijk om zomaar aan te passen (niet de software, dat is een ander verhaal), zonder goed gereedschap ervoor. Het is natuurlijk niet onmogelijk, maar je moet je zeker wel met zulke techniek bezig houden om eruit te komen. Bij de elektronicawinkel waar ik werkte begonnen we er dan ook echt niet aan. Veel teveel priegelwerk en het is veel te makkelijk om een fout te begaan.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 23:41 ]


    Til hug og blod.

    Hoe het met Vollmer gaat. Mwhihihi. (bloos)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 23:43 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Smaug schreef:
    Ik maak me nu al zorgen over het volgende schooljaar (bat)


    Deep inside, I've never felt alive