• Mijn vader zit aan de eettafel mijn iPod te repareren (er zat een barst in het scherm en hij zei dat hij het schermpje zelf wel kon vervangen) en ik zit op de bank in dezelfde kamer. Op zich allemaal prima, maar af en toe hoor ik hem dingen zoals "aw, shit" of "argh" zeggen. Dat is niet echt geruststellend, maar ik weet niet zeker of ik hem wel durf te vragen wat er allemaal misgaat. ><

    Waar maken jullie je op dit moment zorgen over?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    herexamens!
    ik heb last van mn pols, en dat zorgt er voor
    1) dat studeren niet lukt (ik moet kunnen schrijven/typen)
    2) dat ik bang ben dat ik mijn examen niet eens zal kunnen invullen, omdat ik niet kan schrijven (alleen mn naam schrijven is al een marteling)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik maak me niet echt zorgen, maar ben wel een beetje bang dat een goede vriendin van me haar verjaardagscadeautje niet zo leuk vind.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Maak je niet druk, zo doen mannen vaak. Ze worden al gek van de kleinste dingetjes die niet gaan zoals ze willen. Het komt vast wel goed.


    Your make-up is terrible

    Ik maak me nu al zorgen over het volgende schooljaar (bat)


    Caution first, always.

    ik maak me zorgen over school en mijn klas en klasgenoten.
    Oftewel: hoe ik morgen moet overleven. :(

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:41 ]


    -

    R.I.P, iPod. :Y)


    Til hug og blod.

    hahah niet echt geruststellend nee, maar misschien dat het toch wel lukt=

    Ik maak me een beetje druk over mn rijexamen over anderhalve week, aangezien ik steeds droom dat het allemaal verkeerd gaat :(


    As travars

    Assassin schreef:
    Maak je niet druk, zo doen mannen vaak. Ze worden al gek van de kleinste dingetjes die niet gaan zoals ze willen. Het komt vast wel goed.


    Ik hoop het. Anders mag hij een nieuwe voor me kopen. (cat)


    Bloodlust schreef:
    R.I.P, iPod. :Y)


    Dankje, dat helpt echt. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    O shit.
    Een minuutje geleden: "Ik denk dat er iets is misgegaan."
    "Wat voor iets?"
    "Ik heb een kabeltje kapotgemaakt. Ik denk niet dat we dat weer kunnen repareren eigenlijk..."

    Noooo. ><

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik maak me zorgen om mijn neef. Hij ligt namelijk in het ziekenhuis en moet worden geopereert in zijn hoofd..

    Smaug schreef:
    Ik maak me nu al zorgen over het volgende schooljaar (bat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Square schreef:
    O shit.
    Een minuutje geleden: "Ik denk dat er iets is misgegaan."
    "Wat voor iets?"
    "Ik heb een kabeltje kapotgemaakt. Ik denk niet dat we dat weer kunnen repareren eigenlijk..."

    Noooo. ><


    o, shit inderdaad.
    :| :O


    -

    Told you so, haha. Poor you.
    iPods en iPhones zijn klote om zelf handmatig te repareren. :')


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Told you so, haha. Poor you.
    iPods en iPhones zijn klote om zelf handmatig te repareren. :')



    Klopt, tenzij je weet hoe het moet.. Ik weet niet hoe het moet, dus breng ik het liefst naar zo'n winkel die er verstand van heeft.

    XtheStoryX schreef:
    (...)


    Klopt, tenzij je weet hoe het moet.. Ik weet niet hoe het moet, dus breng ik het liefst naar zo'n winkel die er verstand van heeft.


    Ik heb mijn vader nog gevraagd of het niet handiger zou zijn hem gewoon naar de winkel te brengen en hem daar te laten repareren, maar hij zei dat hij het zelf wel kon doen. Misschien had ik wat meer moeten protesteren. --'

    Hij is trouwens nog steeds bezig, dus misschien is het nog niet helemaal hopeloos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan