• Oké ik wil jullie eerlijke mening, omdat ik de meeste van jullie niet ken dacht ik dat dit het beste is dat ik kan doen. Mijn vriendinnen zeggen dat ik best goed zing, maar ik wil weten ofdat ze dat zeggen om mij niet te kwetsen. Dus zouden jullie alsjeblieft jullie eerlijke mening willen neerzetten. Dankjewel!


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Je zingt bepaalt niet slecht, maar op het begin lijkt het alsof je een beetje door je neus zingt. Op sommige momenten vind ik je mooi zingen, op andere niet. Je kunt wel krachtig zingen. Misschien een idee om op zangles te gaan?


    Aan niets denken is ook denken.

    Wow, het is echt goed!
    En ik ken je niet, haha


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Sorry ik kan het niet luister. Ik zit een beetje in het verkeerde land met te slome internet.


    Shoganai i ne~

    Je kan best goed zingen hoor. Je stem slaat soms alleen een heel klein beetje over. En een paar noten zijn een klein beetje vals. Maar verder vind ik het al met al erg goed.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Je kan best goed zingen hoor. Je stem slaat soms alleen een heel klein beetje over. En een paar noten zijn een klein beetje vals. Maar verder vind ik het al met al erg goed.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Persoonlijk vind ik je stem niet zo mooi, maar dat is dan mijn persoonlijke mening. Maar het is ook niet slecht, denk dat je gewoon van je stem moet houden.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 13:35 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vond het begin écht niet mooi, eerlijk gezegd. Maar ik heb doorgeluisterd tot het refrein en dat was wél mooi. Je lijkt op iemand van mijn school.

    Ten eerste vind ik het heel dapper dat je gewoon durft te zingen, ook al ben je zelf nog niet zo zeker van je stem. Dat durven niet veel mensen! Je kan wat mooie dingetjes met je stem, misschien kun je eens een zangcoach gaan zoeken? Ik heb nog een paar tips:
    - Je zingt het hele lied door eigenlijk net een beetje te laag. Dat is heel lastig om te horen als je zingt, ik heb er zelf ook last van. Hierdoor zing je best veel noten gewoon vals, wat zonde is aangezien je ze moet kunnen. Vooral de laagste noten laat je veel gaan.
    - Je uitspraak is niet optimaal. Dit is niet zo makkelijk om te verbeteren, maar oefen het toch!
    - Je zit niet overal op de maat. Vooral bij de pre chorus moet je opletten, hier zet je vaak te vroeg in. Dit is qua ritme (en sowieso eigenlijk) geen makkelijk nummer om te zingen, doordat de piano niet alleen de zang begeleidt, maar ook andersom.
    - Probeer eens een kleiner nummer te zingen! Nummers als deze zijn niet geschikt voor beginnende stemmen en zijn gewoon erg lastig.


    i put the fun in funeral

    Je hebt een goede stem, maar ik heb een paar dingetjes te zeggen:
    - In het couplet zijn sommige stukjes iets te laag voor je.
    - Je timing is niet heel goed.
    - Je Engelse uitspraak kan op sommige stukjes iets beter. Het kan helpen om eerst het liedje hardop voor te lezen en te articuleren.
    - Misschien kan je zangles nemen? Ik zit zelf op zangles, en daar leer je hoe je om moet gaan met je ademhaling, je borststem, etc... Is heel handig en leuk! :)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Audacity schreef:
    Ten eerste vind ik het heel dapper dat je gewoon durft te zingen, ook al ben je zelf nog niet zo zeker van je stem. Dat durven niet veel mensen! Je kan wat mooie dingetjes met je stem, misschien kun je eens een zangcoach gaan zoeken? Ik heb nog een paar tips:
    - Je zingt het hele lied door eigenlijk net een beetje te laag. Dat is heel lastig om te horen als je zingt, ik heb er zelf ook last van. Hierdoor zing je best veel noten gewoon vals, wat zonde is aangezien je ze moet kunnen. Vooral de laagste noten laat je veel gaan.
    - Je uitspraak is niet optimaal. Dit is niet zo makkelijk om te verbeteren, maar oefen het toch!
    - Je zit niet overal op de maat. Vooral bij de pre chorus moet je opletten, hier zet je vaak te vroeg in. Dit is qua ritme (en sowieso eigenlijk) geen makkelijk nummer om te zingen, doordat de piano niet alleen de zang begeleidt, maar ook andersom.
    - Probeer eens een kleiner nummer te zingen! Nummers als deze zijn niet geschikt voor beginnende stemmen en zijn gewoon erg lastig.


    comfort in c h a o s

    Ik vind het niet mooi maar het is grotendeels zuiver volgens mij dus ik zou zangles nemen als ik jou was.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Yeah! Je bent super!


    Life is full of fake people

    Neem zangles, dan kan je je fouten verbeteren. Je zingt in ieder geval veel beter dan ik!!!!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Feline schreef:
    Je kan best goed zingen hoor. Je stem slaat soms alleen een heel klein beetje over. En een paar noten zijn een klein beetje vals. Maar verder vind ik het al met al erg goed.
    .


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Heey Saartje :)

    Je hebt wel een goede stem, maar bij sommige dingen denk ik soms: oei, dat gaat niet zo lekker.
    Maar in het algemeen klinkt het niet vreselijk ofzo :) Als je er echt serieus mee verder wilt zou ik zangles nemen om technieken te verbeteren.

    Xxx


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.