• Sorry als er al zo'n topic bestaat

    Wat zijn (grappig) feiten over jou, de kleine dingetjes die jou, jou maken. Elke zin moet met 'Ik' beginnen.

    ...

    Ik eet bananen alleen als je nog lang niet rijp zijn
    Ik hou van de geur van vuilnis zakken
    Ik kan niet tegen het geluid van elektrische tandenborstels

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik kan niet tegen horror, sinds ik Scream heb gezien op mijn tiende.
    Ik ben verslaafd aan Criminal Minds en vooral dus aan Matthew gray gubler
    Ik ken een hoop telefoonnummers uit mijn hoofd die niet meer in gebruik zijn.
    Ik ben niet van plan om in de woonplaats te wonen, wanneer ik getrouwd ben, ook niet in de woonplaats waar hij heeft gewoond.
    Ik zag vroeger geesten en kreeg daarvoor een prik.
    Ik kijk vaak dezelfde youtube filmpjes vanwege het humor, soms kan ik de hele tekst er van opzeggen.
    Ik word snel misselijk als ik naar een schietspel kijk, maar niet als ik zelf speel.
    Ik kan niet tegen kou en ook niet tegen warmte.
    Ik heb al drie keer mijn sim kaart laten blokkeren, dus steeds heb ik een andere telefoonnummer, waarvan ik soms dus ook de verkeerde weggeef.
    Ik slaap sinds mijn negende in dezelfde bed.
    Ik kan pas gaan slapen als mijn kamer helemaal donker is, wat vroeger niet zo was, toen moest er per se licht schijnen.
    Ik neem altijd dezelfde McFlurry, dus M&M´s.
    Ik ga te laat naar bed maar kan vroeg opstaan als ik naar school of werk moet. En als ik nergens heen hoeft, slaap ik gewoon tot 2 uur ofzo.
    Ik ga over mijn nek in de bus zonder muziek, dus heb ik altijd muziek op.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik stap altijd heel snel de trein binnen omdat ik bang ben dat ik tussen de deur blijf zitten.
    Ik heb een fobie voor liften, serieus ik háát die dingen. Met mijn zatte kop moest ik alleen van het apartement van een vriendin naar beneden (7 verdiepingen) met de lift. Eerst met de lift gegaan en toen vond ik het zo eng dat ik daarna helemaal naar boven gegaan ben met de trap. Nooit meer.
    Ik kan aan de meest vunzige dingen denken tijdens het eten, er zelfs naar kijken etc, maar als ik een haar in mijn eten heb ga ik kokhalzen niet normaal.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 18:58 ]


    ''I am who they couldn't even dare to be.''