• Ik heb de tv aanstaan op een random zender (ik kijk er niet echt naar) wat nu dus Eurosport is.
    En nu gaat het over Ritmische gymnastiek (Olympische spelen). En dat meisje wat klaar was moest wachten op haar score en ze zat naast haar moeder.
    En in plaats van een kus op de wang (zelfs dat doe ik niet eens bij mijn moeder) geven ze elkaar meerdere keer een kus op de lippen. Één keer zelfs met de mond half open.

    Echt, wat? Is dit normaal of zo? :'D

    Op de mond wel, ja. Maar niet met mn mond half open.


    Destroy what destroys you.

    Juk ...


    Life is full of fake people

    Ik geef mijn ouders regelmatig een kus op hun wang, maar toch niet op hun lippen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Yoda schreef:
    Voordat ik naar bed ga, doe ik dat ook bij mijn ouders.. x] Gewoon een snelle kus. Geen idee, ben opgegroeid met een familie die dat doet, zo raar is een snelle kus op de lippen niet, lijkt mij x'D Alleen niet met mond half open, dat is behoorlijk disturbing D:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    xShadowGirlx schreef:
    Juk ...


    26 - 02 - '16

    Als kleine kindjes dat doen, oké nog.
    Ik vind dit best nog lachwekkend eigenlijk :'D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Yoda schreef:
    Voordat ik naar bed ga, doe ik dat ook bij mijn ouders.. x] Gewoon een snelle kus. Geen idee, ben opgegroeid met een familie die dat doet, zo raar is een snelle kus op de lippen niet, lijkt mij x'D Alleen niet met mond half open, dat is behoorlijk disturbing D:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dat zag ik een jongen van mijn leeftijd in Italië bij zijn moeder doen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik geloof niet dat ik mijn ouders ooit op de lippen gekust heb .__.


    i put the fun in funeral

    Vroeger voor ik mijn bed in moest kuste in mijn ouders ook snel op de mond. Verschilt gewoon per gezin, niets mis mee hoor --


    None but ourselves can free our minds.

    Yoda schreef:
    Voordat ik naar bed ga, doe ik dat ook bij mijn ouders.. x] Gewoon een snelle kus. Geen idee, ben opgegroeid met een familie die dat doet, zo raar is een snelle kus op de lippen niet, lijkt mij x'D Alleen niet met mond half open, dat is behoorlijk disturbing D:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik geef mijn ouders altijd een kus op de wang als ik ga slapen of zo. Als het per ongeluk op de mond is moeten mijn moeder en ik altijd even lachen. :'D


    Let the Night embrace you

    Nooit gedaan. Mijn ouders vinden dat geloof ik ook maar raar. Tenminse, mijn moeder had daar volgens mij ook een keer commentaar op.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik geef m'n moeder ook wel es een zoen op haar mond. Ze is de enige bij wie ik dat doe overigens. Butyeah, zo gek vind ik dat niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yoda schreef:
    Voordat ik naar bed ga, doe ik dat ook bij mijn ouders.. x] Gewoon een snelle kus. Geen idee, ben opgegroeid met een familie die dat doet, zo raar is een snelle kus op de lippen niet, lijkt mij x'D Alleen niet met mond half open, dat is behoorlijk disturbing D:


    Don't be like the rest of them, darling