• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Stuttgart schreef:
    Illeana Sofia Moreno

    ´Deal´ zeg ik met een glimlach en schud zijn hand. Ik kijk over de railing naar het water en dan naar de mooie blauwe lucht. ´Slaap jij ook bij de 1e klas passagiers of in de gang naast de 3e klas?' Ik glimlach even en kijk hem aan.


    Alexander ''Alex''

    'De gang naast de 3de klas, blijkbaar wilden ze geen geld uitgeven aan de kamers van de bemanningsleden' Andwoord ik terwijl ik zag hoe het 1ste klas meisje een klein meisje hielp dat uitgegleden was, oke.. Verkeerd ingeschat blijkbaar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Illeana Sofia Moreno

    'Blijkbaar is het niet voor iedereen een sprookje op dit schip' zeg ik rustig en kijk ook naar het meisje wat een klein meisje helpt. 'Heb je zin vanavond bij me te komen?' 'In de 3e klas is een feestje, dus als je vrij hebt en zin hebt kunnen we daar wel even heen.' Ik glimlach en bekijk hem.


    ~

    Alexander ''Alex'' || Bemaningslid/Ober

    'Klinkt leuk, en als ik geen vrij heb maak ik vrij' Zeg ik glimlachend, aan de feesten van 3de klassers konden de 1ste klassers wel een voorbeeld geven. Die waren niet saai maar juist leuk.


    Don't be like the rest of them, darling

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Dat was erg... schattig' Zeg ik grijnzend en naar het juiste woord zoekend, het was schattig en aardig van haar dat ze het meisje had geholpen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Illeana Sofia Moreno

    'Hmmm, kun je zomaar vrij krijgen dan?' vraag ik lachend. Ik haal een papiertje uit mijn zak en schrijf daar mijn kamernummer op. 'Dit is mijn kamer.' Ik stop het briefje in zijn hand en glimlach. 'Het feest begint rond 9 uur al, dus wees op tijd.' Ik bloos even en kijk hem aan. Het was zeker een leuke jongen.


    ~

    Alexander ''Alex'' || Bemanningslid/Ober

    'Dat is een ander verhaal, maar moeilijk kan het niet zijn' Zeg ik grijnzend waarna ik het papiertje in mijn zak doe. 'Ik zal er zijn' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Dat was erg... schattig' Zeg ik grijnzend en naar het juiste woord zoekend, het was schattig en aardig van haar dat ze het meisje had geholpen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Nadat ik terug was gelopen, keek William me grijnzend aan.
    ''Dat was erg... schattig,'' zei hij, en ik grinnikte.
    ''Waarom? Ze viel, 't was zielig,'' protesteerde ik, maar lachte toch. Ik haatte het als iemand me schattig noemde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Oke ander woord, het was erg aardig van je dat je haar hebt geholpen. Beter?' Vraag ik haar grijnzend, terwijl ik zie hoe het meisje naar haar ouders loopt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Illeana Sofia Moreno

    'Bedankt' zeg ik met een glimlach en druk een kus op zijn wang. Ik bloos even kijk het dek over. 'Je bent een leuke jongen Alex' zeg ik zacht en glimlach eventjes.


    ~

    Alexander ''Alex'' || Bemanningslid/Ober

    'En jij een leuk meisje' Zei ik glimlachend waarna ik mijn baas het dek op zag lopen, 'En blijkbaar hebben ze hier allemaal een verschrikkelijk goede timing' Vervolg ik. 'Tot vanavond' Voeg ik er aan toe waarna ik opsta en het dek af loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Illeana Sofia Moreno

    Ik bloos even en kijk dan naar de man die het dek op loopt. 'Tot vanavond' kan ik hem nog net na roepen voor hij naar binnen verdwijnt. 'Inderdaad kut timing' mompel ik zacht. Ik sta op en loop naar binnen naar mijn hutje. Ik had geen zin meer de rest van het schip te bekijken.


    ~

    Elisàbeth
    Ik grinnikte. ''Ja, iets beter,'' grijnsde ik.
    De moeder van het meisje liepen onze kant op. ''Dat was erg nobel van je, madame. Als bedankje willen we u uitnodigen voor het feestje dat hier vanavond wordt gegeven,'' zei ze, en het was overduidelijk dat ze zo formeel mogelijk probeerde te praten. Ik glimlachte. ''Dat lijkt me erg leuk, dankuwel,'' antwoordde ik, en toen ze weg was wierp ik een blik op William. ''Zin in een feestje?'' grinnikte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik ben even snel douchen, zo terug xo]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Oh, absolut dat word vast veel leuker dan bij de 1ste klassers' Zeg ik grijnzend. 'Tenzij jij de feestjes waar je waarschijnlijk al jaren mee moet leven leuk vind'


    Don't be like the rest of them, darling