• Goodmorning folks,

Belangrijke mededeling! (krul)

Kay, uhm, ik heb besloten dat ik stop met 't mod-zijn. Ik voeg me dus bij jullie users. De reden? Ten eerste wil ik me deze zomervakantie volledig kunnen richten op mijn examen en als 't dan goed is, begin ik na de zomervakantie met 'n HBO opleiding. En dat zal ook veel tijd in beslag gaan nemen (: Daarnaast heeft die drama van de afgelopen tijd er misschien ook wel een beetje aan bijgedragen. Verder zal ik me daar niet over uiten.

De laatste tijd zit ik met tegenzin op Quizlet en da's niet echt verbeterd na 't nemen van een time-out. Het is mooi genoeg geweest! En daarbij ben ik ook al 20 jaar, voor mij is dat ook een goede reden om te stoppen x] Ajah, ik heb nog zoveel meer te vertellen, maar ik kan even niks meer bedenken (: Ik kan in ieder geval de crew met een gerust hart verlaten, zeker nu ook de nieuwe mods er zijn en 't super doen :Y)

Tot snel, als user (cat)

"I shut my eyes in order to see.'

Mordin schreef:
    (...)

Ze zei dat ze met tegenzin op quizlet zat? Waar bemoei jij je sowieso mee? (cat)
    Maar yay!

Meer in de rol als moderator (cat)

Hé, ik begrijp het wel. Je moet hetgeen doen waarvan jij denkt dat goed voor je is. En als jij het nu belangrijk vind om voor jezelf te kiezen moet je dat ook zeker doen! See you soon, user!

I'll lick the poison from right off your kiss

Mordin schreef:
    (...)

Ze zei dat ze met tegenzin op quizlet zat? Waar bemoei jij je sowieso mee? (cat)
    Maar yay!

Ik voeg me dus bij jullie users.
    Ik kan in ieder geval de crew met een gerust hart verlaten
    Tot snel, als user

Vrij duidelijk lijkt me en ik bemoei me er mee met het feit dat mensen op Quizlet de beginpost en andere posts nooit goed lezen :l Als er iemand bijvoorbeeld neerzet:
    Ik zoek X, maar géén rode.
    Dan gaan allemaal mensen een rode X aanbevelen etc. Dat is gewoon vreselijk irritant.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Nuh, Nynk D:
    Ik ga je missen als deel van de crew.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Jaqen schreef:
    (...)
    Meer in de rol als moderator (cat)

Wel, als je toch op quizlet blijft: Is je personage voor mijn rpg al af? 8D

quidquid excusatio prandium pro

Mordin schreef:
    (...)

Wel, als je toch op quizlet blijft: Is je personage voor mijn rpg al af? 8D

Ik moet toch eerst m'n examen afmaken 8)

Yoda schreef:
    Nuh, Nynk D:
    Ik ga je missen als deel van de crew.

Sorrrreh! Ik zal jullie ook zeker missen (no_chears)

Endure schreef:
    (...)

Ik voeg me dus bij jullie users.
    Ik kan in ieder geval de crew met een gerust hart verlaten
    Tot snel, als user

Vrij duidelijk lijkt me en ik bemoei me er mee met het feit dat mensen op Quizlet de beginpost en andere posts nooit goed lezen :l Als er iemand bijvoorbeeld neerzet:
    Ik zoek X, maar géén rode.
    Dan gaan allemaal mensen een rode X aanbevelen etc. Dat is gewoon vreselijk irritant.

Owja, want als vrienden opeens aankondigen dat ze stoppen met het uitvoeren van hun functie dan ga je ook niet even voor de zekerheid vragen of ze wel op quizlet blijven? Dat had ik allemaal ook gelezen, maar ik wilde het gewoon even zeker stellen. Sorry that I actually care about people.

Jaqen schreef:
    (...)
    Sorrrreh! Ik zal jullie ook zeker missen (no_chears)

Muh, uiteindelijk ga jijzelf toch voor. En als je met tegenzin j emodtaken aan het doen bent, dan heb je er ook niet veel aan.. Ik begrijp het wel, betekent niet dat ik je niet ga missen D:

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Gaan mensen hier zou serieus ruzie maken? --'
    Ik vind het jammer, je was namelijk wel een van de betere mods. Maar ik snap je compleet, school gaat nou eenmaal voor. Ook snap ik dat de sfeer dat er de afgelopen dagen [eerder weken] heerst, ook een rol speelt. Ik wens je heeeeeel veel succes met school! (:

To infinity and beyond •

Jaqen schreef:
    (...)
    Ik moet toch eerst m'n examen afmaken 8)

Pfff, doe wat iedereen doet: Koop hen om met chocolaaa

Mysteria schreef:
    Jammer, maar ik begrijp het wel.
    Veel succes met je examens en je opleiding! :]

Fighting for peace is like fucking for virginity.

Yoda schreef:
    (...)

Muh, uiteindelijk ga jijzelf toch voor. En als je met tegenzin j emodtaken aan het doen bent, dan heb je er ook niet veel aan.. Ik begrijp het wel, betekent niet dat ik je niet ga missen D:

Naawh, gosh (no_chears) Maar ik zal jullie altijd steunen vanuit mijn user positie :Y)

Mordin schreef:
    (...)

Pfff, doe wat iedereen doet: Koop hen om met chocolaaa

Of taart :Y)

Jaqen schreef:
    (...)
    Naawh, gosh (no_chears) Maar ik zal jullie altijd steunen vanuit mijn user positie :Y)

Is niet hetzeeeelfdeee D:

Maarreh: KOOP MIJ OM MET TAART!