• Omdat ik ontzettend graag trailers maak, bied ik me nu aan om trailers te maken voor anderen. Als je de trailer niet goed vind die ik gemaakt heb, mag je dat altijd zeggen en dan pas ik aan wat jij wilt.


    Hier heb je enkele voorbeelden:
    Leef voor me:
    Trailer
    Verhaal

    When Two worlds collide:
    Trailer
    Verhaal

    Wachtlijst:
    - Prim
    - Perdu
    -

    Gemaakte:




    Invullen:
    - Titel:
    - Beschrijving story:
    - Tekst in de trailer:
    - Audiofragmenten: Optioneel, als je gesproken tekst wil.
    - Achtergrondmuziek:
    - Videofragmenten:
    - Zwartwit/kleur:
    - Groen scherm aan het begin: Ja/Nee
    - Fullscreen of plekken langs de zijkant:
    - Extra eisen:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:02 ]

    - Titel: Silence, Language of the world- Louis Tomlinson
    - Beschrijving story:
    Apalonia was altijd een vrolijk spontaan, tot die ene nacht. Ze heeft niemand verteld wat er gebeurde, maar iedereen zag dat er iets in haar gebroken was. Ze heeft sinds die tijd geen woord meer gesproken en geen emotie laten zien. Ze wordt in een instelling gestopt omdat haar ouders het niet aan kunnen. Een paar jaar later gaat er een groot liefdadigheidsproject van start, beroemde mensen nemen iemand die wordt niet geaccepteerd in de samenleving onder hun hoede, en onze Apalonia wordt ervoor uitgekozen. Ze komt terecht bij Louis Tomlinson, zal hij haar kunnen helpen?
    - Tekst in de trailer: Mag je zelf verzinnen, maar wel in het Engels
    - Audiofragmenten: Optioneel, als je gesproken tekst wil.
    - Achtergrondmuziek: Piano Muziek, klassiek, misschien de piano muziek van My Kind of Love als je die kan vinden
    - Videofragmenten:
    - Zwartwit/kleur: Mag jij weten
    - Groen scherm aan het begin: Ja/Nee Nee
    - Fullscreen of plekken langs de zijkant: Nee
    - Extra eisen: Apalonia heeft donker haar en grote ogen. Het begin graag een beetje geheimsinnig

    Normaal zou ik het wel zelf doen, maar ik ga het ontzettend druk krijgen met school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    - Titel: Silence, Language of the world- Louis Tomlinson
    - Beschrijving story:
    Apalonia was altijd een vrolijk spontaan, tot die ene nacht. Ze heeft niemand verteld wat er gebeurde, maar iedereen zag dat er iets in haar gebroken was. Ze heeft sinds die tijd geen woord meer gesproken en geen emotie laten zien. Ze wordt in een instelling gestopt omdat haar ouders het niet aan kunnen. Een paar jaar later gaat er een groot liefdadigheidsproject van start, beroemde mensen nemen iemand die wordt niet geaccepteerd in de samenleving onder hun hoede, en onze Apalonia wordt ervoor uitgekozen. Ze komt terecht bij Louis Tomlinson, zal hij haar kunnen helpen?
    - Tekst in de trailer: Mag je zelf verzinnen, maar wel in het Engels
    - Audiofragmenten: Optioneel, als je gesproken tekst wil.
    - Achtergrondmuziek: Piano Muziek, klassiek, misschien de piano muziek van My Kind of Love als je die kan vinden
    - Videofragmenten:
    - Zwartwit/kleur: Mag jij weten
    - Groen scherm aan het begin: Ja/Nee Nee
    - Fullscreen of plekken langs de zijkant: Nee
    - Extra eisen: Apalonia heeft donker haar en grote ogen. Het begin graag een beetje geheimsinnig

    Normaal zou ik het wel zelf doen, maar ik ga het ontzettend druk krijgen met school

    Oke, ik ga mijn best doen. Misschien als je al een beetje videofragmenten bij elkaar kan zoeken? Anders doe ik het wel, maar ik snap dat je soms liever dingen hebt, die jezelf gekozen hebt.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Oke, ik ga mijn best doen. Misschien als je al een beetje videofragmenten bij elkaar kan zoeken? Anders doe ik het wel, maar ik snap dat je soms liever dingen hebt, die jezelf gekozen hebt.

    Niet echt, wel een stukje van Louis dat ik er graag in wil
    In een van de video Diaries heb je zo'n stukje dat hij zijn blousje openscheurt en schreeuwt Superman, maar dan zonder geluid wil ik het


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Niet echt, wel een stukje van Louis dat ik er graag in wil
    In een van de video Diaries heb je zo'n stukje dat hij zijn blousje openscheurt en schreeuwt Superman, maar dan zonder geluid wil ik het

    Oke no problemo ^^

    Prim schreef:
    (...)
    Niet echt, wel een stukje van Louis dat ik er graag in wil
    In een van de video Diaries heb je zo'n stukje dat hij zijn blousje openscheurt en schreeuwt Superman, maar dan zonder geluid wil ik het

    Ik vond het best wel een moeilijke =P Maar heb er toch iets van gemaakt en ik hoop dat je hem toch nog iets vind xD

    Zou je een trailer willen maken voor deze story?[url] http://www.quizlet.nl/stories/93775/als-de-trein-vertrekt/[/url]
    Ik laat je helemaal vrij!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:02 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    Zou je een trailer willen maken voor deze story?
    Ik laat je helemaal vrij!

    Ik wil zeker een trailer maken maar ik weet niet voor welke story xD =P

    Ja, was de link er vergeten bij te zetten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    Ja, was de link er vergeten bij te zetten.

    Merkte dat je nadien de link er bij plaatste xD

    Ik voelde me ongeveer zo.


    Van 1:15 tot 1:30.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    Ik voelde me ongeveer zo.

    Van 1:15 tot 1:30.

    AWESOME!!!

    Versta je wat hij zegt?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    Versta je wat hij zegt?

    Jups want ik spreek redelijk goed Frans. Heb veel Franse vrienden.

    Moet je eens heel het filmpje kijken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    .

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 20:06 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.